5.

56 6 7
                                    

Oare de ce se cearta? *Cearta are loc în bucătărie. *
Mă duc pe furiş sub masă, ca să aflu motivul.
-Omoară-l! Tatăl lui mi-a distrus afacerile! Daca nu o faci, o fac eu, şi va ieşi rău!
-Tata! Luis este greu de invins..
-A luat-o pe Charlotte! Cine ştie ce i-a făcut! Si nici nu vrea sa ne spuna ce s-a întamplat! Vrea să se răzbune şi se foloseşte de Charlotte din pricina tatălui său.
-Ok, o sa încerc. Dar o fac pentru tine! Nu pentru #ea.
Dupa ce pleacă din bucătărie am rāmas confuză. Cum as putea sa mai am incredere în el?
Mă pun să dorm, dar simt ceva.. Uşa mea era deschisă.
-Scumpete, te-ai pus sā dormi?
Spune Zayn cu un zambet pervers.
-Lasă-mă dracu în pace! Cum ai intrat aici?
-Cu talent! Eu te-am avertizat de Luis.. aseara ai aflat adevarul nu? Tatal tau şi fratele tau certandu-se.. ştiu tot ce faci!
-Esti penibil. Pleacă!
-Plec dacă mă săruţi cu buzele tale sexy! Esti prost? Cum sa spui asta? Daca vrei sa fie a ta trebuie să fi romantic! -Taci ştiu ce fac!
-Daca nu pleci..
Nu mā lasă să termin că începe să mă sărute sălbatic.
Sincer, mă face să mă simt femeie.. sărutul lui mă calmează. Stai ce? Îmi place? Nu, normal că nu!
Mă dezbracă şi mă lasă în lenjeria intimă.
"Te rog, lasa-ma! "Spun printre ţipete.
Nu mă ascultā şi începe să mă sarute prin zona abdomenului.
Stop! Nu vreau să îmi pierd virginitatea!
Îl dau la o parte şi îmi trage o privire gen:"Ce dracu ai fă"?
Incep sā plâng şi se opreşte.
-Eşti un animal! Pleaca de aici! Spun suspinând.
-La dracu! Tu eşti a mea! Nu îmi place să te văd cu Luis, sau cu orice alt bărbat. Eu... te...
Nu apucă să termine cã încep sā îl sărut.
-Uite Charlotte, într-adevar, prima data te-am violat, dar de când te-am revăzut, am inceput să mă îndrāgostesc de tine. Pe scurt.. Charlotte, vrei să fi iubita mea?
-D-da!
Când aude spusele mele mā învarte prin toata camera si începe să mă sărute pasional şi apasător.. un sărut salbatic dorit de orice fata.. Cred ca.. m-am îndragostit!

Heii! Va place next-ul? Oare cum va reactiona Luis cand va afla de relatia lor?
La media :
-William
-Luis
-Zayn

Gânduri Amare.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum