Rozdział 4

15 2 0
                                    

1 miesiąc później
Droga mamo stało się mam 18 lat i jestem w ciąży. To nie jest wcale zła wiadomość , ale moja ciąża jest niespodziewana. Ojcem jest przypadkowy facet z imprezy. Jest bardzo fajny , miły i przystojny nie wiem do końca ale chyba mi się spodobał. Mówi , że chce być aktywny w życiu dziecka co mi bardzo zaimponowało. Moja ciąża trwa już miesiąc on mi bardzo pomaga , twierdzi , że mnie kocha , ale czy to jest prawdziwe ?
Aria długo się zastanawiała nad tym czy to co czuje do niej Sebastian jest szczere nie chciała się na nim zawieść.
Sebastian pov:
Stało się , będę ojcem z jednej strony się cieszę ale z drugiej trochę się boję 19 lat i będę ojcem. Tutaj nawet nie ma gadania poniosę odpowiedzialność za swoje czyny tylko czy ja ją kocham? Byłem pewien , że tak , ale mam lekkie wątpliwości muszę się nad tym poważnie zastanowić.
3 miesiące później
To już czwarty miesiąc ciąży Ari , bardzo boi się porodu jednak wie , że będzie musiała walczyć dla siebie , dziecka i ukochanego.
Nagle wkracza ojciec dziecka dziewczyny :
- Masz chwilkę
- Jasne , przecież jedyne co muszę robić to odpoczywać
Dziewczyna zaśmiała się i przytuliła czule chłopaka on natomiast miał dla niej złą wiadomość , bał się jej ją powiedzieć dlatego nadal w uścisku pomyślał sobie :
- Przepraszam Cię maluszku , bardzo lubię twoją mame ale musimy to zakończyć, poprostu nie pasujemy do siebie.

Forever Alone?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz