- Cum s-a-ntamplat asta?!
Am picat in genunchi si am inceput sa plang ca un copil mic, atunci cand mi-am vazut familia pe jos, plina de sange si macelarita. N...Nu poate fi adevarat! Tot in acel moment, Akeno intra pe usa:- Sakura! Esti bine? Ce sa-ntam-....
Tace, facand ochii mari, cand vede scena imbibata in sange.
- C..Ce sa-tamplat aici?
El se apleaca, si ma imbratiseaza, iar eu incep sa plang si mai tare pe umarul lui. Tot atunci apare si Kimura, ramas intepenit in pragul usii. Urmatoarea zi, politisti au inceput o ancheta in cautarea criminalului.
- Domnisoara....numai o minte pishopata ar fi putut face asta. Organele interne erau scoase de tot din corp, fetele le erau mutilate deci....numai o minte bolnava poate face asta. Sper ca ai rude sau prieteni de familie unde sa stai.
- Pai...spun eu nedumerita.
- O sa stea cu mine! spuse Akeno.
- O ruda de-a ei?
- Da...verisorul ei.
- Aha...
Dupa ce s-a terminat vorbaria, am intrat in casa lui Akeno, impreuna cu el. El a fost in ultimele zile mult mai ganditor si preocupat ca de obicei. Nu stiu cu ce...mie nu-mi spune niciodata ce-l framanta. Tine mereu totul in el. Am vrut sa pornesc o discutie si nu stiam cu ce, ca sa aflu si eu ce are pe suflet. Inainte de a urca scarile, l-am intrebat:
- Ma intrebam....de ce esti asa de framantat in ultimul timp? Adica....cum sa-ti zic....ma ingrijorezi intr-un fel.
- Nu ma gandesc la nimic, spuse el fara nicio ezitare. Doar ca nu stiu cine ar fi putut face asta, adica sa-ti ucida familia.
- Exista rau pe lume. Dar cine a facut chestia asta.....O sa-l omor! Vreau sa simta si el ce-au simtit ei atunci cand au fost omorati.
Un ras de psihopatica m-a apucat dintr-o data, si am ras in jur de sapte secunde in continuu. Cand imi deschid ochii cu lacrimile-n ei, Akeno isi lipeste fruntea de umarul meu, si spune:
- Daca asta crezi ca e o solutie....atunci esti ce-a mai slaba persoana pe care o cunosc.
- Ce?! Pe cine faci tu persoana slaba?! Tu crezi ca-.....El mi-a sarutat buzele, apoi mi-a zis:
- Sa cred ca ce?
- Nimic.....si...si sa nu mai faci fata aceeia de baiat care le stie pe toate! Este chiar enervant! ii spun eu, intorcandu-mi capul intr-o parte.
Dupa 3 zile ne-am dus sa facem cumparaturi pentru Craciun. De cand m-am mutat la Akeno, Kimura a inceput sa ma urmareasca de foarte aproape.
~ Akeno POV~
Nu stiu ce tot vrea taca asta de ma urmareste de parca as fi o catea in calduri. Este clar deja raspunsul, ca mai de graba o urmareste pe Sakura. Recunosc ca sunt prieteni buni, inca din copilarie, dar chiar si asa, evadeaza spatiul personal al oamenilor atat de mult. Numa alaltaieri s-a mutat la noi in pod. Daca as vrea sa o sarut, sau sa o imbratisez pe Sakura, el se baga ca musca in iaurt intre noi. As vrea sa-l pocnesc...sau in cel mai bun caz, sa iau niste petarde sau artificii si sa i le bag in dos, pe urma sa le dau foc. Macar asa scap de el. Cand am urcat in autobuz impreuna cu Sakura, el s-a tinut ca (,) catelul dupa noi. Cand ne-am asezat locurile, el si-a pus niste ochelari si si-a prins parul cu o agrafa. Arata atat de ridicol.
- Sakura cum arat????? intreaba el cu o figura de pedofil.
Pe Sakura a bufnito rasul.- Arati ca un pedofil scapat de la zoo. spuse Sakura cu mainile la gura.
- Nu acolo cresc pedofilii dar eh....zise asta ridicand din umeri.
- Pai tu esti un exemplu scapat de la zoo. ii zic eu uitandu-ma pe geam.
- Ce-ai zis mai? Daca-ti trag un pumn intre ochi iti divorteaza!
- Da..Da...sa apuc ziua cand oi vedeao si pe asta.- Ia asculta tu aici baiete!
~Sakura POV~- Eu nu-i cunosc pe astia. spun eu uitandu-ma catre doamna de pe scaun.
Imediat ce autobuzul a oprit la statia unde trebuia sa coboram, eu nu le-am spus fara nicio ezitare ca am ajuns, deoarece mi-ar fi facut pe strada un show ca in filme. Am ales sa cobor singura. M-am oprit la un bar, si m-am asezat in fata lui la masa de afara cu sucul cumparat de acolo.
- Sigur o sa fie bine. Spun eu in sinea mea optimista.Apoi aud clopotelul de la usa barului sunand. Din bar a iesit un baiat inalt, cu un par castaniu pana la umeri cu un breton care-i acoperea un ochi, cu doua piercinuri in buza, cu niste cizme cu tepi, imbracat rock cum ar veni, si cu niste ochi albastri atat de intensi, un albastru deoasebit. Eu mi-am vazut de treaba (adica mi-am vazut de sucul meu) si nu l-am bagat in seama. Apoi il vad oprindu-se langa mine intreband:
- Este ocupat?
- Nu..ii spun eu linistita.
El si-a tras scaunul intr-o parte si s-a asezat sprijinit cu cotul de spatarul scaunului, in timp ce isi bea sucul. Ii vad pe urma pe cei doi cocosi (Akeno si Kimura) cum vin calmi de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Akeno parea mai linistit ca de obicei. Ma bucur ca acel baiat cu ochii negri si cu parul alb de care m-am indragostit era mai cu picioarele pe pamant. Ei mi-au facut cu mana si cand au ajuns in fata mesei unde eram, Akeno intreaba:- Un prieten de-al tau?
"Intrusul" i-a tras o privire urata lui Akeno, dupa care a plecat.
- Nu....doar statea aici pentru putin timp. Si....v-ati impacat?
- TU CURVO NE-AI LASAT ACOLO CU OCHII BELITI IN SOARE!!! TREBUIA SA SPUI CA TREBUIA SA COBORAM! zice Kimura.
- Dar ce sunt yo? Babysiter? Sunteti baieti mari. Trebuia sa stiti cand trebuie sa coboram. ii spun eu infoiatului.
- Saracul Kimura....ai nevoie de mami? il intarata si mai mult Akeno.
- Poate vrei sa te las gravid ia vezi! spuse el cu o privire incruntata.
- Pai daca tu vrei sa te las gravid te las.
Eu am plecat neobservata de cei doi si la cativa pasi distanta Kimura striga:
- HEI TU!!! SAKURA VINO INAPOI!!!
Va urma.....Dam! Dam! Dam! O sa scriu mai greu in ultimele zile deoarece scoala si meh....Sper ca va placut acest capitol si va urez succes la scoala si note mari ^^.