Hej!
Om det var så att du hittade min gamla bok med omslag eller om du hittat mig på ett annat ett sätt, så är det i alla fall kul att du har hittat hit.
I den här boken kan man kolla på omslag jag gjort till andra eller några jag gör som exempel - så ni kan få se på ett ungefär vad för omslag jag gör. Självklart kan jag göra andra också om du vill det!
Se du något exempel omslag du gillar, och känner att du skulle vilja ha det - säg till så kan den säkert bli din! Det är bara att ändra titeln. En förvarning bara, det kan vara så att din titel inte passar omslaget och då är det tyvärr inget jag kan göra då det bara är titeln som kan ändras - inte själva omslaget.
Är det så att du vill ha ett helt skräddarsytt omslag - läs nästa sida för information som du skall följa.
Jag äger inte alla bilder, tysnitter etc. Det enda jag äger är omslagen.
Ser jag att någon har tagit ett omslag utan att fråga - kommer den personen bli anmäld till Wattpad. Jag tycker att folk ska kunna respektera vad som inte är deras. Vill man ha ett omslag - fråga snällt!
Vill du inte ha ett omslag till dig själv får du mer än gärna tipsa andra som skulle vilja ha ett, har sett att vissa har gjort det och det värmer otroligt mycket ❤️ Du kan även ge mig idéer till exempel omslag och det gör man i kommentarerna, skillnad från när man själv vill ha något. Den informationen står i nästa del. :)
Omslag som är markerad med CC=custom made är alltså omslag jag gjort till andra och EX=Exempel är alltså omslag som är lediga och som ni kan få med ändrad titel eller ej.
English version( shorter)
In this book, you can find covers that I have made to others and just for fun. The example covers are for you to know what I can make. I can make different if you don't find a style you like.
If you see a cover that doesn't have an owner you can ask to have it. Of course, I can change the title to whatever you want it to be. I will do my best to make your title match the rest of the cover.
If you want to decide everything from sketch - read the next page for information.
I don't own all of the pictures, fonts etc. The only thing I own is the cover itself.
If I see that someone has taken one of my covers, without asking they are going to be reported to Wattpad. I recently put my name in the covers, so the new one have my name on it, but not the old ones. Ask nicely and you will maybe get one!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAUSAD
RastgeleTa en titt på olika omslag jag har gjort till andra och bara för skoj. Om du vill ha ett eget kan du läsa information i boken:) - - - - Have a look at the different covers that I have made for others or just for fun. If you want your own one t...