Information

475 12 0
                                    

English version further down

Hej!

Tack för att ni hittat hit till min lilla bok :)

Jo här kommer några punkter som gäller för er som vill ha ett omslag:

• Du får bara be om hur många omslag du vill, kravet är att du använder de åtminstone en månad!

• De får vara hur du vill, beroende på hur avancerat desto längre tid kommer det ta. Jag har rätt att neka.

• Jag gör de för att glädja andra. För som folk säger så är de utsidan som ger insidan en chans. Det är lite så med böcker, så ett fint passande omslag gör mer än vad man tror. Sen hjälper det mig att träna inom phostoshop då jag inte är proffs inom grafisk design. 

Kravet för att få ett omslag är att du måste följa mig och sen ge mig cred❤️ Det gör du antingen i början av boken eller på bokens beskrivning. 

Gör så här:

• Gå in på min profil. Klicka på meddelande (PM=privat meddelande) hittar du inte är det okej att skriv ai kommentarerna så srkiver jag till dig isället. Eftersom jag gärna vill kunna hålla kontakt och ställa frågor under processen, så skulle bli en hel del kommenterarer och jag vill hålla de privat mellan mig och 'köparen'. 

• Fråga om du kan få ett omslag. Kan hända att jag inte har tid eller har fullt upp.

• Du beskriver hur du vill att ditt omslag ska se ut. Skriver en beskrivning på det längre ner om du vill ha lite hjälp med vad du ska skriva.

• Jag antingen godkänner eller inte, kan vara så att det helt enkelt blir för svårt utifrån det du vill ha. Jag är inte en magiker så jag kan inte skapa vad som helst. 

• Sen får du ett datum då den ska vara klar. Datumet är ett cirka men ska försöka hålla mig till de. Så ni behöver inte fråga om det är klart, så sparar vi båda tid. Om det inte är så att jag är glömsk och glömt bort, så du får gärna säga till då.

• Kommer länka en bildlänk, sen har du ditt omslag. :) (kan annars skicka på andra sätt om ni vill det)

Titel:
Författare:
Quote:
Kategori:
Vem som ska vara på bilden:
Handling, berätta gärna lite djupare så jag verkligen förstår hur du tänker:
Särskillda saker jag borde veta;
- En speficik plats (strand, stad, rymden etc)
- Känsla man ska få utifrån boken
- Något specefikt typsnitt
- Om du har några specifika färger:  


Snälla följ punkterna så noga du kan, för det blir lättare för mig då. Kan hända att jag kommer ställa några frågor när vi tar kontakt - för att verkligen förstå hur du vill ha det. 

Jag sätter mitt namn (vattenstämpel) på omslaget. Vill man inte ha de kan de tas bort för en liten kostnad :)

Hittar du något omslag jag har gjort i boken som är som ett exempel får du mer än gärna fråga om du kan få de, med ändrar titel eller ej. 


English version

Hello!

Thank you for finding my little book :)

I will jump right into it. Sorry for my English beforehand. ❤️

You can ask for more than one cover, the condition is that you have to use it for at least a week and you need to follow me (don't forget to give me cred). The cover can be however you want it to be, I have the right to deny.

Do like this:

Go to my profile. Send a PM and not in the comments.

Ask nicely if you can get one. If I have the time I will possibly make you one. I will say when I think it will be done.

When the cover is done, I will send you a link.

Guidelines
Title:
Author:
Quote:
Category:
Who is going to be on the cover:
Plot:
A specific place (a beach, a city, space etc.):
The feeling you want the cover to reflect:
Font:
Colours:

Please try to describe so good you can, it will be easier for me. I may be asking questions just to make sure how you want the cover to be.

I will also put my name somewhere on the cover. Do you not want it, you can pay me to take it away. The watermark is pretty discrete.

Do you have any question feel free to ask. 

PAUSADDonde viven las historias. Descúbrelo ahora