Kapitola první
Moji rodiče jsou mrtvý. Nemůžu tomu uvěřit. Kdo je zabil? To nikdo neví. Proč to udělal a hlavně jak to udělal? To také nikdo neví. Co budu dělat já? To nevím. Jediné co vím je,že já a můj bratr Josh jsme sice na živu, ale v nebezpečí. Moje teta Susan je Nédor. V naší zemi Denol se dělí obyvatelé podle schopností. Nédorové ovladají živly a vše kolem nich. Další skupinou jsou Goprové. Goprové znají umění boje a k tomu mají každy vyjmečnou schopnost. Můj otec byl Gopr. Jeho schopnost byla neviditelnost. Třetí skupinou jsou Rojanové. Rojanové ovládají technické věci a někteří umějí předpovídat budoucnost. Další jsou Kebralové, kteří komunikují s duchy a mají schopnost presvěčování. A poslední jsou Dorlové. Drolové dokážou pouhým dotekem uzdravit cokoliv. Ještě umějí číst myšlenky a každý má jednu vyjmečnou schopnost, jako Goprové. Můj bratr je stejně jako můj otec Gopr ovšem nemá žádnou zvláštní schopnost. A moje matka byla stejně jako je její sestra (moje teta Susan) Nédor. U mě se neprojevují zatím žádné schopnosti, ale všichni říkají, že už to brzy přijde. Všichni si myslí, že budu Nédor po matce, ale já nechci být Nédor.
Joshovi je dvacetjedna let mě je sedmnáct let. Jsem bezbranná proti útokům Lottegů. Lottegové jsou druhý kmen, který se skrývá před lidmi. Lidé jsou pošetilí, namyšlení a jsou nám prostě k ničemu. Ovšem kdyby našli Denol tak nás všechny zabijí. Použili by svoje zbraně a my jsme byli bezbranní. Lottegové a Denolové nejsou zrovna přátelské kmeny. Spíš to jsou nepřátelské kmeny, které se už od pradávná nenávidí. Proč? Naše bývalá královna Elisa si měla vzít syna krále Lottegů Alexandra. Elisa ovšem nechtěla tradice dodržovat a nechtěla s kmene Lottegů vůbec nic mít a tak nechala Alexanda zabít. Od té doby se kmeny nenávidí a kdykoli můžou válčí. Když se zjistí že někdo Lottega kontaktoval nebo se s ním snad setkala. Naše nynější královna Elena ho nechá zabít. Já si nemyslím že Lottegové jsou špatní nebo snad zlý lid, ale jejich král je. Unášejí náš lid, protože jejich schopnosti se podobu let začali vytrácet. A nyní mají schopnosti jen šlechtici. My své schopnosti cvičíme a každý z nás schopnost má, proto se ještě můžeme dělit do skupin. Já doufám že se u mě schopnosti brzy rozvinou.
Myslím si že rodiče zabil král Lottegů Roplan. Je to velmi chladný muž a nestydí se zabít třeba i novorozence. Lottegové jdou po naší rodině už od doby kdy jsem se narodila. Rodiče věděli proč, ale nikdy nám to neřekli. Susan to ví také, ale nechce o tom mluvit. Když jsem byla malá neustále na nás útočili a já se většinou jen schovávala ve skříni. Ale to už nemůžu. Musím se jim postavit a pomstít své rodiče. Zatím se s tetou a Joshem skrýváme, ale nemůžeme být ukryti na věky.
Už chci své schopnosti! Sakra! Proč se u všech projevují už v patnácti letech a u mě nic? Prý mam počkat, ale to já nechci. Chci své schopnosti hned! Hned jak se mé schopnosti projeví uteču od tety a bratra a půjdu rodiče pomstít. A to oni vědí, proto nechtějí abych měla své schopnosti ted'. Bojí se o mě. Ale já vím že bych to zvládla. Rodiče mě neustále chránili a ted' je čas, abych něco udělala já. Nemůžu jen nečině sedět v nějákem sídle a čekat až zabijí oni mě.
z
ČTEŠ
Skrytý svět
FantasyFantasy příběh: o dívce jménem Loren, které se zhroutil celý život. A nemůže stále objevit své tajné schopnosti. Žije v zemi Denol s tetou.