Kapitola druhá
Mám na sobě modré krátké krat'asy a dlouhé bílé tričko. Ležím v trávě a přemýšlím co bude dál. Káždý den zkouším jestli se u mě náhodou neprojevili schopnosti, ale zatím nic. Vůbec nevím kde jsme. Susan říká že by bylo moc nebezpečné kdybych to věděla. Začínám mít podezření že Josh ví proč po nás Lottegové pátrají. Neuvěřitelně mě chrání a sleduje co dělám. Nikdy předtím to nedělal. Tak proč ted'? Mám z toho podivné pocity. Musím zjistit proč to dělají at' už od Joshe nebo od Susan. Zvedám se z trávy a jdu do velikého sídla. Musím to zjistit jsem na to připravená. Vcházím do společenské místnosti, kde na křeslech sedí Susan a nějáká žena, kterou jsem nikdy v životě neviděla. ,,Dobrý den" řekla jsem slušně
. ,,Ahoj, ty jsi určitě Loren že? řekla neznámá žena.
,,Ano to jsem, ale jak to víte?" odpověděla jsem jí.
,,Ty si mě nepamatuješ vid'?" zeptala se.
,,Ne nepamatuji kdo jse? A co tu děláte?" odvětila jsem.
,,Loren! To je neslušné takhle se ptát!" rozčílila se Susan.
,,Ale to je v pořádku mile ráda jí odpovím. Nemusíš se rozčilovat Susan" uklidnila ji. ,,Takže já jsem Dema a jsem tvoje kmotra. A řeším tu s tvojí tetou , tvé schopnosti."
,,Moje kmotra? Já myslela že je to Susan. A proč řešíte mé schopnosti?" zeptale jsem se rozčíleně.
,,Protože tvé schopnosti už se začali rozvíjet Loren." řekla Dema.
,,Né to není pravda. Myslím že se mílíte. Žádné schopnosti zatím nemám." odvětila jsem jí.
,,Ty si myslíš že je nemáš, ale já cítím že se ti začínají rozvíjet a už brzy budeš velmi mocná." Susan se do našeho rozhovoru vůbec nepletla pochvíli řekla ,,Nechám vás tu samotné. Promluv te si." a odešla. S tejně si myslím že nás poslouchala za dveřmi, ale to je jedno.
,,Dobře, takže co by jsi chtěla vědět Loren?" zeptala se mě.
,,Jak můžete vědět že se mi rozvíjejí schopnosti? Je to blbost." rychle jsem to ze sebe vychrlila a uvnítř doufala že má Dema pravdu.
,,Jak jsem řekla jsem tvá kmotra. Kmotři se při křtu spojí s dítětem ,v tomhle případě s tebou, a cítí jejich schopnosti. Cíti kdy se začnou vyvijet, ale cítí i jejich bolest." odpověděla mi.
,,Ale...ale jakto že jste má kmotra vždyť ani nevím kdo jste." trochu jsem se zakoktala, ale nakonec jsem to řekla.
,,Ty mě možná neznáš, ale tvoji rodiče ke mě měli naprostou důvěru a věřili mi, ale po křtu se naše cesty rozdělili. A teď, když se začali rozvíjet tvoje schopnosti jsem se musela vrátit abych mohla pomoc tvé tetě a bratrovi tě chránit." vyčerpaně si oddechla.
,,Já nepotřebuji od nikoho ochraňovat!" zakřičela jsem na ni. ,,I kdyby se mé schopnosti začali rozvíjet zvládnu to sama."
,,Nerozčiluj se Loren. Ale ochraňovat potřebuješ. To co tě hledá se před ničím nezastaví."
,,Ale co mě hledá? Může mi to už někdo konečně říct!?" znovu jsem se rozčílila.
,, S tvojí tetou jsem se domluvila že ti to řeknu. Prosím posaď se a poslouchej." řekla Dema a ukázala rukou na vedlejší křeslo.
Nepatrně jsem přikývla a posadlila se naproti ní.
,,Takže" nadechla se ,, Tvoje rodina je velmi mocná. Myslím schopnostmi.Tvé schopnosti budou velmi mocné a budeš nejmocnějši z Delonů i Lottegů. Kdysi dávno založila tvoje rodina Delon a královna Elisa byla tvoje příbuzná. Nějáká prababička nevím přesně kolikátá. Ovšem tvoji rodinu připravili o trůn Lottegové, kteří se vydávali za Delony a přišly tak k trůnu podvodem. Běžní občané Delonu o tom nemají ani tušení. Ovšem nynější královna Elena je mladší sestra krále Lottegů Roplana. Snaží se tě najít a zabít tě."
ČTEŠ
Skrytý svět
FantasyFantasy příběh: o dívce jménem Loren, které se zhroutil celý život. A nemůže stále objevit své tajné schopnosti. Žije v zemi Denol s tetou.