"Vakantie"

557 14 3
                                    

Eva POV

Ik zit aan tafel na te denken over wat er allemaal is gebeurt de laatste tijd: David heeft mij bedrogen. Doordat ik niet wilde liegen, zit fleur in de gevangenis en ik voel me daar rot over vooral omdat wolfs zich ook heel schuldig voelt. Ik neem dan uiteindelijk toch het besluit om eventjes weg te gaan. gewoon eventjes weg van alles en iedereen. Ik besluit om naar Duitsland te gaan, een hotel te boeken voor een week en eventjes tot mezelf komen.  Als ik Wolfs de trap af hoor lopen, besef ik dat ik het hem moet vertellen. "Wolfs ik moet je wat vertellen," zeg ik dan ook maar. "wat?" vraagt Wolfs, duidelijk geschrokken. "Ik ga een tijdje weg. om alles te verwerken en ik wil morgen vertrekken." zeg ik stotterend, omdat ik bang ben voor zijn reactie. "o oke ehh laat je me hier achter? met de zorgen om Fleur?" zegt hij half geschrokken en half boos. "wolfs, het is mijn schuld sorry, ik moest gewoon liegen, maar ik was kwaad, kwaad omdat ik door haar in de gevangenis zat." Zeg ik na een tijdje. "Sorry Eef, ik weet dat het zwaar voor je was. Zal ik je morgen wegbrengen? Waar wil je heen zeg het maar." Zegt hij lief. "Ik ga alleen Wolfs, ik boek een hotel in Duitsland voor een week dan ben ik eventjes weg van alles en iedereen en dan kom ik weer terug en ben ik hopelijk weer me zelf." Zonder op antwoord te wachten loop ik weg, de trap op. In mijn kamer pak ik een tas en stop er wat kleding in en wat andere belangrijke dingen. Dan besluit ik om nog even te gaan hardlopen. Ik kleed me om en loop de trap af. Beneden hoor ik wolfs aan een tafel zitten huilen en zachtjes loop ik de deur uit. Na een uurtje hardlopen ga ik weer naar huis, hopend dat wolfs een beetje rustig is geworden. Thuis loop ik de trap af en ik zie Wolfs nergens, ik bedenk me dat hij vandaag bij fleur is en ik denk dat hij niet vroeg thuis zal komen. Ik bestel wat Chinees en ga ondertussen even douche. Als ik weer beneden komt gaat de deurbel en ik doe open en reken de Chinees af. Binnen een half uur heb ik het op en besluit om Mechels te vellen dat ik een weekje wegga. Nadat ik haar gebeld heb zie ik dat het al 23.00 en ik ga naar boven morgen moet ik vroeg op.

Wolfs POV
Nadat ik bij Fleur ben geweest ga ik naar de kroeg. Na een paar biertjes ga ik naar huis. Ik loop gelijk naar mijn kamer als ik zie dat Eva niet in de woonkamer is. Ik denk ik mezelf "zal ze al weg zijn?" Maar als ik langs haar kamer loop zie ik dat ze al slaapt en ik besluit zelf ook te gaan slapen.

*de volgende morgen*
Eva POV
Ik word wakker van mijn wekker om 6.30 en besluit ik om gelijk op te staan en te douche. Om 8.30 wil ik weg gaan. Na het douchen loop ik naar beneden en maak een broodje voor nu en Een broodje voor onderweg. Na een tijdje aarzelen maak ik ook een ontbijtje voor Wolfs. Om 7.45 komt wolfs naar beneden. "Goedemorgen" Zeg ik en ik geef hem zijn ontbijt. "Ben je er nog" Zegt die nors. "Ik ga zo weg" antwoord ik.
Na een tijdje niet tegen elkaar gesproken te hebben zie ik dat het al 8.20 is. Zonder iets te zeggen loop ik de trap op en pak ik mijn tas.
"Doei" Zeg ik als ik weer beneden ben. Nors zegt Wolfs doei terug. Ik loop de deur uit en stap in mijn auto op naar Duitsland...

Hier komt vanavond nog een vervolg op!!!
Dus hou je vast!

Short storiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu