-Scumpo trezeş-te!Trebuie sa mergi la şcoală.
Ma trezeste tata din somnul meu.
-Tata dar mai vreau sa dorm.
-Doar nu vei întârzia chiar azi.
Si imediat am sărit ca arsă din pat fiindca mi-am amintit ca azi trebuie sa ma duc la camin.
Ma duc repede la baie sa-mi fac un dus .Dupa ce-am terminat m-am dus la dulap si mi-am ales o pereche de blugi negri si o cămasa în carouri.In picioare mi-am luat niste Converse All Star negri .Ca machiaj am folosit decat un luciu de buzesi rimel.Mi-am luat geaca din piele neagra si geamantanul .Am ajuns jos unde era tatăl meu care făcea niste clătite.Am luat si eu una incepand sa mănânc.
-Tata eu trebuie sa plec.Te iubesc muuuult!Ii spun eu imbratisandu-l.
-Sa ai grija de tine si sa stai departe de băieti.
Am inceput sa rad la replică lui .
-O sa am grija tata.Pa!
-Te iubesc.
-Si eu.
Am iesit pe usa si m-am dus la gara ca sa ma urc in autobuz.Dupa cateva minute de asteptat a venit si am ajuns in sfarsit la camin.
Am ramas socata la cat de mare e.Curtea era plina de elevi.Dar un grup era mai retras în care erau toti imbrcati in negru dar unul mi-a atras atentie.Avea ochii căprui si un par negru.Mi-am intors privirea si am zis sa nu ma mai uit asa insistent la el ,poate crede că sunt nebună.
Am intrat in clădire si m-am dus la director ca sa-mi dea cheia de la camera si ce mai trebuie.Bat la usa si o voce foarte grosa imi sa intru.
Am intrat timid si am vazut un bărbat cam de 40 de ani.
-Buna ziua!
-Buna ziua!Tu esti Sarah ,nu-i asa?
-Da.
-Poftim cheile si de la dulapul tau.Ia si harta asta ca sa nu te pierzi.
-Multumesc .La revedere!
Am iesit pe usa si am zis sa ma duc un camera sa despachetez.Numarul camerei mele era 123.Am intrat in camera si acolo era o fata blonda cu ochii albastri.
-Buna!Tu esti Sarah?
-Da eu sunt tu cine esti?
-Eu sunt Antonia!Imi pare bine de cunostinta!
-Si mie.Ma ajuti sa despachetez?
-Sigur.
Dupa 2 ore de despachetat s-a facut 10 si ne-am gandit sa ne punem in pat.Cam asta o fost capitolul ...stiu e scurt Scuzati-mi greselile doar ca m-am grăbit.
Va pupP.s.Cea din poza e Sarah
CITEȘTI
Razboiul Iubiri
RomansaSarah Wilder-incapatanata,orgolioasă,aroganta si frumoasa Zayn Malik-arătos,arogant,la fel de incapatanat si o inima de ghiata. Oare Sarah va ajunge la inima lui sa o dezghete. Veti afla doar daca citit