02. Kupljena

4.7K 277 77
                                    

Možda je sreća a možda im je i bilo sudjeno. Njoj je to bio prvi dan na poslu, a njemu dvadesetidrugi rodjendan.

On je od roditelja na taj dan dobio veliku sumu novca, a ona od takozvanog 'menadzera' kratku crvenu haljinicu prekrivenu čipkom specijalno za njegov rodjendan i njen prvi dan na poslu.

Svo vreme je bila nesigurna. U sebe. Hodala je u visokim potpeticama i kratkoj haljinici dok joj je telo nesigurno drhtalo. Ceo dan je bila preplašena a onda je došao i taj trenutak.

U bar je ušetao visok momak kose kestenaste boje i tamnih braon očiju, samo je namignuo recepcionisti i ušao, nosio je crno i izglancano armani odelo. Njegov zlatni sat se presijavao dok su iza njega ušla njegova tri druga u najskupocenijim odelima.

A ona. Ona je tako mlada i neiskusna sedela u uglu dok su se kapi suza slivale niz njeno izduženo bledo lice.

A onda?

Onda ju je šef pozvao i izgurao napolje 'da odradi svoje'.Prolazila je izmedju stolova na kojima su igrale uglavnom starije i iskusnije devojke.

I stigla do broja trinaest. Možda malerozan broj, njoj je bio poprilično srećan.

Pogledala je u slavljenika koji je bio iznenadjen. Očekivao je nekog starijeg i iskusnijeg? Možda.

Ali njegovim drugovima to nije smetalo. Vukli su je za haljinu, udarali po zadnjici, pipali i dobacivali joj.

A onda se Carrie popela na sto i zaplesala, koračala je oko šipke neiskusno. Dok su se svi ljudi u baru okretali i gledali ples u kome mlada i neiskusna devojčica postaje devojka.

A on?

A on ju je pogledao pravo u oči, u te divne zelene oči i video tugu. I video nešto mnogo više od obične striptizete.

A onda ju je povukao i skinuo sa stola, ogrnuo svojim skupocenin armani smokingom i odneo do svojih kola.

Vratio se unutra a na sto bacio veliki svežanj novčanica i rekao

"Kupljena".

Menadzer nije rekao ni reč, suma novca je bila dovoljna da zadovolji najluksuznije potrebe bar na godinu dana.

A onda je seo u svoj luksuzni beli auto i nestao.

Odvezao ju je pravo do njegove vile. Jedna od najvećih a možda i najveća u celom Londonu. Izneo ju je i odneo pravo do velikih vrata koja su otvorili batleri.

Povukao ju je za ruku i poveo uz velike i široke pozlaćene balske stepenice.

Ćutala je.

Mislila je da će se nešto mnogo gore desiti. Ali nije. Odveo ju je pravo do prostranog kupatila, dao joj najskuplju gucci haljinu iz ormara svoje verenice i rekao joj da ide i sredi se.

Ušla je u kabinu i počela da se kupa. Osećala se prljavo i osramoćeno zbog svog posla, kupala se dok su suze lile niz njeno lice.

Onda je obukla dugu i elegantnu gucci haljinu,uvila kosu i izašla.
Ispred ju je sačekao on. Kai. Gledao je u nju sa velikim oduševljenjem. Bila je prelepa, a i dopala mu se.

"Neću ti ništa, ne boj se. Od sad ne radiš u onoj rupi, već ovde, na kraju hodnika je tvoja soba, a na drugom kraju moja. Ako ti nešto zatreba, slobodno reci." Dao joj je ključeve.

"Veći ključ je ključ od tvoje sobe, a manji od auta" Blago se osmešio.

"Nećeš raditi ništa naporno, saml ćeš ponekad malo počistiti, nadam se da je to okej?"

"Naravno da jeste" Pritrčala mu je u zagrljaj i čvrsto ga zagrlila.

"Hvala ti" Pogledala ga je i ostavila mu poljubac na obrazu, poljubac crvenog karmina.

A onda je ušla ona. Margaret Davison. Iako nije bila preterane lepote bila je 'model' . Imala je dugu crnu veštačku umetnu kosu, plava sočiva i silikone u svim mogućim delovima tela.

"Hej! Moja haljina! Moja skupocena crvena gucci iz kolekcije 'Jesen' " Povikala je dok se penjala stepenicama.

"Dragi, pa šta je ovo, pa znaš koliko sam platila ovo haljinu" Vukla ga je za rukav košulje.

"Ja sam je platio. Kao i sve što trenutno nosiš na sebi uključujući i šesticu u grudima i isto to u tvojim ustima" Povukao se od nje.

"Hajde odvešću te do sobe" Krenuli su.

A onda je on otvorio vrata sobe koja je bila duplo veća od njene garsonjere. Dok je njegova verenica durila dok je stajala u hodniku.

"Hvala ti" Pogledala ga je.

"Vidimo se sutra malena. Laku noć" Nasmešio se i namignuo joj.

Po kući su odzvanjali glasovi.

"Odakle ti taj poljubac na obrazu?!"

"Ko je ona?!"

"Šta ona radi ovde?!"

"Zašto nosi moju haljinu?!"

Pljuštale su mnoge psovke i uvrede a sve se završilo izbacivanjem kraljice silikona iz kuće i raskidom veridbe.

____________________________________

Cara Delevinge as Carrie Beatson

Justin Bieber as Kai Louston

____________________________________

Ipak novi deo :)
Ako želite dalje ostavite vote i iskren komentar o priči.

Hvala ♡


06.01.2016

SoldWhere stories live. Discover now