15. Ti testovi nisu uvek tačni

1.3K 116 27
                                    


"Da, da, da!" Carrie je počela da skače od sreće dok su joj se u očima videle suze radosnice.

Erik je otvorio kutijicu, izvadio prsten koji joj je lagano stavio na prst a zatim joj nežno poljubio ruku. Čvrsto ga je zagrlila dok ju je on pogledao sa sjajem u njegovim bistrim očima.

Bio je srećan.

A i ona je...

"Svidja ti se?" Erik se nežno osmešio.

"Prelep je" Poljubila ga je.

"Kao i ti" Poljubio ju je po vratu.

"Moraš na posao" Pomazila ga je po kosi.

"Znam"

"Paa...šta bi moj muž želeo za ručak?" Nasmejala se.

"Naruči nešto, ne mogu opet da plaćam troškove vatrofasaca i nov šporet" Nasmejao se i krenuo prema vratima.

"Erik!" Došla je do njega.

"Šalim se" Poljubio ju je.

"Spremi neku supu..."

"Važi" Nasmešila se.

"Samo nemoj da je neka otrovna!" Erik se nasmejao dok je silazio stepenicama.

"Zato te i volim..." Promrmljala je i ušla unutra.

Voleli su se i bili su savršen jedno za drugo. Ali ona se osećala drugačije, imala je taj osećaj krivice zbog koga joj se na svako njegobo 'Volim te' ledila krv a knedla u grlu postajala je sve veća, znala je šta je uradila i bila je spremna da snosi sve posledice koje idu uz to.

____________________________________

- Kaieva tačka gledišta -

Probudio sam se sa osmehom i okrenuo se na levu stranu. Ali ona nije bila tu. Bio je to samo još jedan san. Još jedan san o mojoj prelepoj Carrie. Ustao sam i otišao do trpezarije gde me je čekao doručak. Vila je izgledala mračno i sablasno bez njenog osmeha. Nedostajalo mi je njeno kikotanje i njene ruke obmotane oko mog vrata. Nedostajalo mi je sve u vezi nje...

Gledao sam u plafon razmišljajući o svemu. Da li je moglo biti drugačije?
A onda je usledeo telefonski poziv. Bezviljno sam prevukao prstom preko ekrana i javio se.

"Da" - K

"Hej" - C

Osetio sam njen topli i mili glas na drugoj strani telefona, kao da sam mogao da je osetim, kao da sam mogao da vidim njene prelepe maslinaste oči tik ispred mojih, i bila je tu. I bila je stvarna. Bila je to ona ista Carrie koja se na visokim potpeticama popela za moj sto i nesigornu zaplesala. Ali bilo je drugačije. Sada je bila mnogo jača i sigurnija, nije bilo te nesigurnosti, postala je osoba sa izgrađenim stavom, postala je devojka za poželeti. A ja sam u ovom trenutku samo to i mogao da uradim.Da je poželim...

"C-carrie ti si?" - K

"Da...slušaj Kai, želim da ti se izvinim, ali ne ovalo...preko telefona... Park u petoj Aveniji, sutra u 16:00" - C

SoldTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang