"Dobro jutro bebo" Carrie se protegla a zatim okrenula na drugu stranu kreveta i nežno poljubila Ariu u čelo.Zatim je ustala, otišla do kupatila i lagano oprala lice hladnom vodom. Jučerašnja revija se kasno završila pa je Carrie bez razmišljanja požurila kako bi uspavala Ariu koju je čuvala Helen. Aria je volela Helen ali Carrie je bila jedina koja je mogla da je smiri i uspava.
Te večeri revija se završila dosta posle ponoći a Carrie je umorna sa šminkom i u haljini sa revije legla i uskoro se uspavala.
"Ko će skinuti 3 tone ovog pudera bože" Gledala se u ogledalo i brisala šminku koja je bila razlivena svuda po licu baš kao boje na slikarskom platnu.
Otvorila je deo koji je stajao sa leve strane ogledala kako bi uzela kremu. Uzela je plavkastu kutijicu a na hladne teget pločice palo je mali zlatni lančić. Bio je to lančić koji je Kai poklonio Carrie.
Carrie je već duže vreme razmišljala o Royevim rečima koje su joj odzvanjale po glavi a ogrlica kao da je bio okidač. Uzela je telefon i poslala mu poruku."Hej" - C
"Ko se to setio da pošalje poruku?" - K
"Ja se bar setim?" - C
"Setim se i ja ali kako da se javim kada bi popio ispalu?" - K
"Daj Kai, ne lupaj" - C
"Nije bitno, kako je Aria?" - K
"O tome sam i htela da pričamo, mislim da joj nedostaješ, a i meni... ako možeš bilo bi lepo da prošetamo negde ili nešto tako..." - C
"Da, naravno, u 13h kod onog Parka?" - K
"Ti ne ides po parkovima Kai hah" - C
"Zbog Arie idem :)" - K
"Onda se vidimo" - C
"Vidimo se ♡" - K
- Kaieva tačka gledišta -
"Majkl, otkaži let i koncert, imam sastanak danas" Kai je spustio telefon na najbližu policu.
"Šta!? Da li si ti normal... mislim gospodine Kai, znate li vi koliku cifru bi ste dobili na bankovnom računu?! To su nule i nule koje bi se dodavale"
"Žurim Majkl, idi kući..." Uzeo je košulju i počeo da se oblači.
"Krećem, naćićemo se kod fontane na početku" Kuckao je poruku dok je drugom rukom tražio ključeve po kristalnoj činiji koja je stajala na stolu.
"Tamo smo za 5 minuta" - C
Uzeo sam ključeve od crvenog audija, obuo bele patike i otišao do garaže. Otvorio sam vrata i ušao u auto koji je bio ispunjen mirisom vanile. Mrzim mirišljave jelkice. Telefon koji mi je bio na sedištu je zazvonio.
"Stigle smo" - C
"Tu sam za sekund" - K
Parkirao sam se blizu bele crkve i prešao ulicu do parka.
Već iz daljine sam je ugledao. Isticala se, bila je drugačija od drugih. Stajala je tamo kao da je na pisti, u prelepoj satenskoj haljini nežno roze boje koja je bila ispunjena crnim ružama. I bez trunke šminke na licu idalje je bila najlepša. Njene prelepe pege koje su prekrivale nos došle su do izražaja a prelepa plava kosa nežno je igrala po pesmi tihog vetra koji je pirkao.
____________________________________
"Hej" Carrie se nasmešila a zatim zagrlila Kaia.
"Gde su moje lepotice?" Kai je uzeo Ariu koja je sedela u pesku pored.
"Tata" Aria se nasmešila. U njenim očima se mogla videti sreća kada je ugledala Kaia, kao da je on popunjavao Erikovo mesto i bio njena očinska figura koju nažalost nikada nije imala.
"Znaš Kai, razmišljala sam o svemu što se dogodilo..." Carrie je sela pored Kaia i Arie.
"Možda si bio u pravu, možda i ne mogu sama sve ovo, i jeste preteško, možda se ispod ove izglancane maske krije slomljeno lice i pomešana osećanja. Možda moja leđa ne mogu više da izdrže težinu i sav pritisak... Možda sam pogrešila... možda si mi potreban..." Stegla mu je ruku dok joj je glava okrenuta na drugu stranu skrivala suze, Carrie je konačno pokazala svoje suze, svoje emocije i sve što je do sada držala u sebi."Hej... prevazići ćemo mi ovo, ne bi nam bio prvi put, prolazili smo kroz svašta, ali ti si uvek bila i ostala u mom srcu gospodja Louston" Nežno ju je pomazio po kosi i ostavio joj poljubac na čelu.
"Šta kažeš da pokušamo iz početka? I sama znaš koliko volim i tebe a i Ariu. Da li bi opet bila moja plavušica?" Kai ju je pogledao.
Carrie se blago osmešila a zatim mu ostavila nežni poljubac na usnama.
"Mama spava mi se" Aria je promrljala trljajući svoje male zelene oči.
"Idemo kući devojčice moja malena" Kai se nasmešio i uzeo Ariu. Ostavio joj je poljubac u kosi dok je ona zaklopila svoje oči. Carrie je uzela svoju torbu sa klupe uhvatila Kaia za ruku i krenuli su prema autu. Carrie je opet imala taj sjaj u očima dok joj se na licu mogao videti širok osmeh i beskrajna sreća koja je u poslednje vreme na njenom licu retko viđana...
____________________________________
Cara Delevinge as Carrie Beatson
Justin Bieber as Kai Louston
____________________________________
I novi deo posle dužeg vremena.
Dugo sam razmišljao da li da uopšte nastavim sa ovom pričom ali eto :) Ostavite vote i usputni komentar i pogledajte moju novu priču "Queens Can Have Everything", ly ♡15.08.2016
DU LIEST GERADE
Sold
FanfictionMladu Carrie posle osamnaestog rodjendana izbacuju iz doma za nezbrinutu decu. Sama i bez novca biva prinudjena da se zaposli u striptiz baru. Šta će joj se dogoditi kada jedan bogataš povodom svog dvadestidrugog rodjendana iznajmi bar, a ona bude t...