2. bölüm

119 10 1
                                    

Yıne iş yıne iş ve yıne her zaman ki gibi iş.alarmı susturuyorum ve yataktan kalkıyorum.hemen banyoya atliyorum ve duş alıyorum. Bugün şirket için yeni mimar seçıcektım.hemen duştan çıkıp hazırlanmaya başladım.tamam herzamanki gibi yakışıklıyım aynaya bakıp evden çıktım.arabamı park edıp şirketın yanından kek alip şirkete gittim.
Buşra:günaydın ali bey hoşgeldiniz.
"Günaydın hoşbuldum .bugün için kaç kişi aradı? "
B:7 kişi efendim.
Off ne bakiyosun ya utanmasa öpecek beni.bakmasına dayanamayıp hemen"tamam.hasan abiye soyle bana şeker sız kahve getırsın." Deyıp odama gittim.
Ya bıktım bu asistan ya.malesef hiçkimse onun gibi işinde başırılı deyil yoksa daha ilk günden kovardım onu.tamam suç onda deyıl ben fazlasıyla yakışıklıyım.off ali yine havalara uçtun.
Kendi kendime konuşurken hasan abi içeri girdı.ya nekadar çok seviyorum bu adamı ya güneş gibi işik saçıyor.bikaç cümle konuştuktan sonra odadan çıktı ve ben kahvaltı etmeye başladım.bitirir bitirmez buşra kapıyı çaldı"gel"
B:ali bey ilk kişi geldı.
A:tamam içeri gönder.
Başını salladı ve geri dondu,çıktıktan hemen sonra içerı bir kız geldı.iyi fena sayılmaz.yine rutin,ayağa kalkıp elimi uzattım"ali mertoğlu şirketın sahibiyim"
Esra:esra denizli ben,25 yaşındayım,mimarlık mezunuyum.
A:memnun oldum,peki planvarmı yanında?otur lutfen. Dedım "bende,tabi" diyip bi suru kağat elime verdı ve oturdu.incelemeye başladım.bu ne yaaa.sonrakine baktım ,ulan şaka mı bu. 3.ye baktığımda tahammulum kalmadı kağat ları elime alıp" tmm sağol asistanım size haber verecek,iyi günler " oda
E:tamam sağolun. Sizede iyi günler. Diyip odadan çıktı.hemen iki bardak su içtım,ya nasıl kendine mimar diyor amcamın 3 yaşındaki torunu bile ondan daha güzel çizer.
Sinirli sinirli kendım le konuşuyordum ki kapı çalındı"evet gel"
Buşra:4 kişi geldi ali bey
Ali:tamam tek tek içeri gönder
"Peki" dedı ve çıktı .yerime geçtım "gel" diyince içerı girdı.offf yaaa yine mı?kız gelir gelmez beni suzmeye başladı. "Öhö Öhö" kendine gelip bana doğru geldı ve yıne rutin,el uzatıp"ali mertoğlu ,şirketın sahibiyim"
"Yağmur doğan,24 yaşındayim,daha oncede çalıştım ama bazi nedenlerden ayrılmak zorunda kaldım"
"Hımmm tamam çizdiklerınızden getirdınız mı?"
Evet diyip bi suru plan masanın ustune koydu.oturmasını soyleyıp incilenmeye başladım,daha once çalıştığı belliydı.işi çok güzel ama ben bani kesen başka birisine tahamulum yok buşra yeter ve artar bile. "Tamam size haber verırız,iyi günler "
"Sağolun iyi gunler"diyip beni suze suze dışarı çıktı.kararım malum.şuana kadar hiçbırı.
"Gel" İçerı geldı.ay bu ne yaa tipsııız.yine rutın ve başladı"ayca kenanoğlu,1 ay once mezun oldum" yıne planlarını inceleme başladım,kesın kararım HAYIR!! "tamam haber verırız"
İyi gunler diyip çıktı.kapı çalındı ,"gel" içerı girdi.ohaaaaa lan bu ne guzellik.gulumseyıp bana doğru geldı.sonunda kendime hakim oldum nolucak sonunda kız işte guzel olsa nolur olmasa nolur.yine rutın ve başladı"selin yılmaz,22 yaşındayım, mimarlık mezunuyum 9 eylül de okudum ve istanbul da yaşıyorum.gazetede mimar istedığınızı gordum ve başvuru yaptım."çantasından planları çıkartım"daha once yaptıklarım".elinden aldım buşrayı arayıp iki tane kahve getırmesını istedım ve incelenmeye başladım.ooohaaa resmeeen oooohaaaaa bu kız harbiden 22 yaşında ve daha once hiç çalışmadımı.buldum sonunda buldum.kahvesını bitirmesını bekledım,bana baktı gulumseyerek "tecruben ve yaşın az olmasına rağmen çok becerekli ve iyisın...imzayı atalım mı?" resmen gozlerı parladı ya havalara uçar gibi evet dedı.dosyaları imzadık ve yarın sabahgelmesıne soyleyıp el sıkıştık ve gitti.
Telefonu elime alıp buşraya selini aldiğimi soyleyıp ve başkalarını gondermelerini soyledım.yerime otturup dosyaları incilenmeye çalıştım ama o kız aklımdan çıkmiyordu.neydi adıııı ha selin.ilk kez bir kız ilgimi çektı.telefonun sesiyle zorda olsa aklımı susturup cevab verdım " efendim nazlıcım?"
Nazlı:abi nerdesın yaa?
"Şirketteyım kardeşim nerde olucam?"
Nazlı: off abi ya onuttun mu?hani beni okuldan alacaktın?
Ohh yine unuttum "hemen geliyorum bebeyim bekle beni"
Tamam diyip kapattım.odamdan çıktım buşraya hoşçakal deyip dışarı koştum.
Ben Ali mertoğlu,26 yaşındayim.mertoğlu mimarlık şirketlerın sahibiyim.umursamaz,kendine guvenen,hayatım hep başarılarla dolu,umursamadığım şeylerden biri kız miletı.aşk yok bence,kızların hepsı ya param peşinde yada güç peşinde oyuzden kızlara guvenım ,sıfır !! Bir kiz kardeşım var "Nazlı" tam bir prenses ama hırçın prenses.20 yaşında ve doktorluk okuyor.dunyadaki herşey ve herkesten daha fazla seviyorum kendısını.annem "sevilay" modacı,mesleyınden belli suslu ama biokadarda hamarat biri.babamsa "haluk" mertoğlu otellerinın sahibi ve tabiki oğlu gibi yakışıklı biri,hayatımda onun kadar aşık ve centilmen birini görmedım .
Telefonum çaldı"nazlıcım çık dışarı kapının onundeyim" nazlı geldi ve arabaya bındı ve sarıldı.eve doğru yola çıktık ve boyle havadan sudan konuştuk.eve vardık halime teyze kapıyı açtı bı kaç kelıme konuştuk ukarı çıkıp banyo falan yaptım yemek yıyıp ve odama gerı gittim.pıjama larımı giyip yatağa girdım...ve yıne gunun guzelığı geldı aklıma...selini duşunerek uyuya kaldım.

Nasıl buldunuz?

Aşk İksiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin