1. bölüm

214 10 0
                                    

Güneş: hadiii selin daha ilk gunden geç kaliyosun
S:tamam anne çıkıyorum.
Makyacımı yapıp nerdıvenlere koştum
g:kızım kahvaltı
s:Dışarda atıştırırım bişeyler
Hemen arabama doğru koşdum...offf ya anahtar nerdeee
S:anneeeee yedek anahtarım nerdeeee
G:off selin off hadiii al bakalım kendine iyi bak
Anneme opucuk yolladım ve arabayla uçtum iş yerıne yetışdım park edıp yukarı çıktım
S:meraba iş için başvuru yapmıştım
-:tabi buyrun ali bey sizi bekliyor
Tşk edip kapıyı çaldım ve gel diyince odaya gırdım. Ohaaaaa lan çuşşşş karşımda insan mı duruyor.amaaaaan nolucak erkek işte.gulumseyıp aliye doğru gittim ayagâ kalktı elini uzattı a:ali mertoğlu şırketın müdürüyüm.
Hemen elimı uzattım : selin yılmaz,22 yaşındayım, mimarlık mezunuyum 9 eylül de okudum ve istanbul da yaşıyorum.gazetede mimar istedığınızı gordum ve başvuru yaptım.
Çantamdan onceden çizdığım planları çıkartıp eline verdım"daha once yaptıklarım"
Elimden aldı ve telefonun tuşunu basarak"iki tane kahve getırın lutfen" diyerek bana baktı ve oturmamı istedı.
Oturdum ve oda yerine oturup oturmaz verdiklerımı incelemeye başladı.bende oylece etrafa bakıyordum.kahve lerı getırdiler.oh be sonunda."tşk ederım" Aliye de kahveyı verdı ve çıktı.kahvemı içtım ve aliye baktım.gulumsuyordu"tecruben ve yaşın az olmasına rağmen çok becerekli ve iyisın...imzayı atalım mı?"
Allaaaaaaaah kendimde değilim kabulmu ettı? "Eveet :D" bergelerı okudum ve imzaladım A:yarın dan işe başlayabilirsın. S:çok tşk ederım.yarın goruşuruz. Diyip ve şırketten çıktım.
Arabaya bindim ve eve doğru surdum.
Meraba,ben selin yılmaz 22 yaşındayım ,dunya güzeli koca gozlu bir kız.hayatta umursamadığımlardan erkeklerdır.şuana kadar hiç erkek arkadaşım olmadı,tabikide aşka inanmam,aşk eskilerde kaldı anneler ve babalar diyarında yani.zengin bir aylenın ilk çocuğuyum,küçük yakışıklı bir kardeşim var "savaş" 20 yaşında ve doktorluk okuyor.şımarık,çapkın,ukala,umursamaz biri olduğuna rağmen onu çok seviyorum.nede olsa kardeşim.kim kardeşını sevmez ki?şuana kadar en az 200 tane kiz arkadaşı oldu ama oda aşk nedır bilmez.tabi bilmez canım oda zeki çunku ablasına benzemış.annem "güneş" tam ismi gibi hayatımın güneşi, universitede ingilizce hocası,dunya tatlısı vehamarat.babamsa "ateş" yılmaz holdinglerın sahibi,dunyanın en iyi babası,aile seven ve tabikiiii yakışı.
Oh be eve yetıştım va arabayı kapıda bıraktım"furkan abi" diye bağırdım ve koşa koşa içeriye dağıldım " anneeeeeee anneeeee"
G: noldu kızım nasıl geçtı?
S:Yarın işe başliyoruuuuum dedım va sarıldım
Sav: oooo tebrik ederıııım güzelııım annemden ayrıldım ve savaşın boynuna atladım.
Malesev babam yurt dışındaydı ve mutluluğumuza katılamadı.
Biraz sohbet ettıkten sonra yemek yıyıp odama çıktım ve yatağa girdım,yarını duşundum ve oylece uykuya dağıldım.

Nasıl olmuş?

Aşk İksiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin