3. bölüm

100 9 1
                                    

Ya sus allah aşkınaaa,telrfonu elimr alıp dovdure dovdure alarm sesını kıstım.yıne uyumak uzereydım ki savaş içerı girdı"seliiiiiiin hadiiiii kalk geç kaldııın" eyvaaah bugün işimin ilk günü. Yataktan ziplayarak çıkrım ve banyoya girdim,hemen bi duş alıp giyindım ve çıktım.ayna karşısında makyac yapiyordum ki kapı açıldı "prensesim benim güzel prensesım,kutlarım seni bebeyim" "baabaaaa"diye bağırdım vr hemen kucağına atladım saçlarımdan optu ve"hadi kızım ilk günden geç kalma" diyip odadan çıktı ve ben de hememn ardından güzel ailemle kahvaltı yapup şirkete gittım.
Ya neden bu kız bana boyle bakıyor ya sankı katilim gibi.amaaaaan nolucak boşver ya ne duşunuyorsa duşunsun.kendi kendime konuşurken ali geldi.ayağa kalkıp "meraba ali bey hoşgrldiniz"
Ali:meraba tşkler asıl sen hoşgrldin."
Ya buşra mı ne kafayı yemış resmen,yoksa bu aşık falan mı aliye?olsun banane ye manyak işte.
Bu arada aliyle buşra konuşulardı bana donup " selin benim odama gel" ve odasına gitti bende arkadında ve arkadan aliye çarpdım ya abi neden duruyosun birden.ohaaaaaa ne buranın haliiii.heryer darmadaqaan plan lar yerde"A-Ali bey?"
Ali bağırarak:buşraaaa ya neden çıkmadan kontrol etmiyosun,fan açık kalmış ne buranın hali ya.
Buşra hemen "N E" diyip koşa koşa geldi "hııı ali bey çok ozur dilerım ,unutmuşum"
Ali: tmm tmm sen çık halederım
Buşra "yine de özür dilerim " diyip çıktı. Manyak işte nolucak.
Ali başladı toplamaya ben de oylece orda yoğurt gibi duramazdım tabi,başlafım yardıma.
Ali bana baktı ve gulumsedı,ohaaa mavişe bak ya.ya sus kızım ne saçmaliyosun maviş falan.erkek işte.
Herşeyi topladık sonbir plan kadı unu kaldıriyordum ki ali" kahve getirip geliyorum" ve odadan çıktı.ya resmen rahatlığın içine duştum boylede patron olurmuş ya.cam kenarına gittim ve dışariyi izlemeye başladım arkamda ses duydum ve ali geldı sandım donur donmez "aaaaaaaa ali beeeeey yandıııııım " ya gerizakalı mı ne yandıııım ziplamaya başladım.manyak kehveyi ustume doktu.birden durdum ya harbiden bu manyak.rahatlıkmış ne rahatlığı be daha ilk gunden halime bak.sehpanın ustundeki vazoyu goturup içindeki suyu ustume boşaltmıştı.
Ali:ya ozur dilerim birden donunce kontrolumu kaybettım.iyi mısın?
Ya bide soruyor yaaaa eşşeeeek işte bu erkek deyil eşek."bişey olmadı ya." Diyip gulumsedım.ya bu gulumsemek yerine varyaaaa aliye boyle tekme tokat atasım geliyordu.
Ali:ya elbisende mahv oldu sen otur buraya ben hemen geliyorum.
"Tmm" diyip camdan dişariya baktım yine.aaa aaa ali o ya arabasına bindi gitti.manyaaak ya bunların hepsi manyak.gitip kotuğa oturdum.

Nasıl buldunuz?

Aşk İksiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin