Watak

254 27 0
                                    

Park Chanyeol

Nama penuh Park Chanyeol . Umur 20 tahun . Karakter hensem , happy virus , stylo , sombong ,playboy , namja yang sekali yeoja pandang terus jatuh cinta . Members kepada group EXO a.k.a group Hot and populer . Kingka dekat SPAO High School .

Xi Luhan

Nama penuh Xi Luhan . Umur 20 tahun . Karakter hensem , manly , stylo , sombong , playboy , namja yang sekali yeoja pandang terus pengsan . Members kepada group EXO a.k.a group Hot and Populer . Kingka dekat SPAO High School .

Wu Yi Fan

Nama penuh Wu Yi Fan . Orang selalu panggil die Kris . Umur 20 tahun . Karakter hensem , cool , penuh dengan stylo , sombong , playboy , jejaka idaman semue yeoja . Members kepada group EXO a.k.a group Hot and Populer . Members paling Hot dalam group EXO . Kingka dekat SPAO High School .

Kim Jong In

Nama penuh Kim Jong In . Orang selalu panggil die Kai . Umur 20 tahum . Karakter hensem , sombong , playboy , stylo , suke buat hati yeoja cair , sekali pandang terus hati berbunga-bunga . Members kepada group EXO a.k.a group Hot and Populer . Kingka dekat SPAO High School .

Byun Baekhyun

Nama penuh Byun Baekhyun . Orang selalu panggil Baek , Baekhyun and Pakcik Eyeliner . Umur 20 tahun . Karakter hensem , sombong , kaki eyeliner , stylo , playboy , kadang-kadang serious kadang-kadang tak , suke buat yeoja melting bile tengok die senyum . Members kepada group EXO a.k.a group Hot and Populer . Kingka dekat SPAO High School .

Kim Naejin

Nama penuh Kim Naejin . Umur 20 tahun . Karakter comel bile senyum , tak sombong , baik , cantik , penuh dengan style , digilai semue namja . Members kepada group You'Gee a.k.a group Hot and Populer . Leader kepada group You'Gee . Queenka dekat SPAO High School . Mempunyai perasaan terhadap Kai tetapi dipendam .

Park Naraa

Nama penuh Park Naraa . Umur 20 tahun . Karakter cantik , garang tapi still cute , matang , suka buat homemade chocolate , stylo , tak sombong , sedikit tomboyishh , yeoja idaman semue namja . Members kepada group You'Gee a.k.a group Hot and Populer . Member paling hot dalam group You'Gee . Queenka dekat SPAO High School . Mempunyai perasaan terhadap Kris tetapi dipendam .

Kim Harien

Nama penuh Kim Harien . Umur 20 tahun . Karakter cute , full of baby face , cantik , tak sombong , suke bermanje , sekali pandang terus jatuh hati . Paling rapat dengan Naraa . Members kepada group You'Gee a.k.a group Hot and Populer . Queenka dekat SPAO High School . Mempunyai seorang oppa . Mempunyai perasaan terhadap Luhan tetapi dipendam .

Park Jiyaa

Nama penuh Park Jiyaa . Umur 20 tahun . Karakter.cantik , baik , tak sombong , cute , matang , suke makanan dan suke makan . Even die suke makan tapi still slim . Members kepada group You'Gee a.k.a group Hot and Populer . Queenka dekat SPAO High School . Mempunyai perasaan terhadap Chanyeol tetapi dipendam .

Park Nana

Nama penuh Park Nana . Umur 20 tahun . Karakter cantik , baik , pemurah , jujur , cute , ganas but still cute , tak sombong , digilai ramai namja . Members kepada group You'Gee , Queenka dekat SPAO High School . Mempunyai perasaan terhadap Baekhyun .

Watak tambahan :~)

EXO

Terdiri daripada 12 members iaitu Suho , Baekhyun , Dyo , Kai , Sehun , Chanyeol , Kris , Luhan , Xiumin , Lay , Chen and Tao . Karakter playboy , sombong , hensem , hot , digilai semue yeoja . Group paling hot dekat SPAO High School .

Flowers gurll

Terdiri daripada 5 members iaitu Yeonmi , Bona , Hyori , Hyemi dan Sora . Karakter cantik dari luar tapi dalam takkan nampak , tergile-gilekan EXO , syok sendiri , evil , hot dan digilai ramai namja . Girl Group kedue Hot selepas You'Gee . Semue members Flowers gurll ialah ex yeochin kepada Luhan , Kris , Chanyeol , Baekhyun dan Kai .

Lee Wookeun

Nama penuh Lee Wookeun . Umur 22 tahun . Oppa kepada Harien . Karakter hensem , sweet , suke ambil berat lagi-lagi pasal donsaeng sendiri , cute , suke memasak , jejake idaman semue yeoja .

Wang Jackson

Nama penuh Wang Jackson . Umur 20 tahun . Chingu yang paling rapat dengan Harien , Jiyaa , Naraa , Naejin and Nanaa . Karakter hensem , kuat meroyan , gile , cute , suke tarik perhatian yeoja .

Wooshin

Nama penuh Wooshin (Sori Author tak tahu name penuh Wooshin . Author just minat die sebab die hensem . XD) Umur 20 tahun . Chingu yang paling rapat dengan Jackson , Harien , Jiyaa , Naraa ,Naejin and Nanaa . Karakter manly , cute , hensem , kuat meroyan , gile , suke buad jantong yeoja tercabut .

Girlfriend Upahan [ Slow Update ]Where stories live. Discover now