Bab 18

44 8 0
                                    

(( Keesokan harinye... ))

[[ Di Kilang lame... ]]

Ahli² You'Gee tersedar pada masa yang same . Keadaan mereke semue berlainan . Kite tengok keadaan masing² .

(( Keadaan Harien ))

" Aku dekat mane niehh ? Asal tangan aku berikat ? Arghhh ! Appo ! Oppa , tolong Harien oppa . Harien perlukan bantuan oppa dekat sini " *nangis

Harien pada masa itu sangat ketakutan dengan tempat itu dan kejadian tersebut . Ye lah siape tak takut kan kene colek ? Lepastu kene nyorok dekat tempat yang seram macam ade penunggu ann ?

(( Keadaan Nanaa ))

" Aku dekat mane niehh ? Asal aku tergantung ? Aduhh kaki aku dah lemah longlai niehh . Mane yang lain ? Tak kan aku sorang je kat sini ? Aishh jeongmal . " *cakap sendirian

Nanaa niehh die tak takut macam Harien sebab die ade wushu , taekwondo ( Black belt ) and hapkido . Tu yang die tak nangis walaupun dekat tempat seram .

(( Keadaan Jiyaa ))

" Huwaaa , naega oddiya ? Aduhh asal sakit tangan aku niehh ? Jap² asal tempat niehh seram ? A..aku kene colek dengan hantu ke ? Omo ! Aku takut . Jeball , someone help me . Omma , appa ! Help me , jeball " *nangis tak berlagu

Jiyaa niehh die ade taekwondo tapi tak lah sampai black belt , die sampai red belt jek . Walaupun die ade taekwondo tapi die tetap takut dekat tempat yang seram .

(( Keadaan Naejin ))

" Arghhhh , sakit nye kepale aku . Aku dekat mane niehh ? Asal aku sensorang kat sini ? Mane yang lain ? "

Naejin menangis ketakutan tentang ape yang berlaku nanti .

[[ Di Dorm BTS ]]

Suga : Korang nak pergi mane ?

Jhope : Ade bende yang sepatutnye kiteorang selesaikan .

RapMon : Korang jangan buat bende pelik² ea , aku tak nak masalah korang yang dulu jadi balik . Arra ?

Jimin : Kitaorang tau lah ape kitaorang nak buat .

Suga : Aku bukan ape , korang niehh bukan boleh percaye sangat .

Jin : Aku ade lah dengan diorang . Kau tak payah risau , aku tau lah nak jage diorang macam mane nanti .

RapMon : Ke rae , balik tu awal² sikit . Jangan baluk lambat pula . Arra ?

Semue : Nae . *blah

RapMon : *call someone

|| On Call ||

RapMon : Kya ! Suho sshi , diorang dah on the way pergi kat kerete . Korang kene ingat jangan bertindak terus . Ingat ape kite plan semalam , arra ?

Suho : Nae .

RapMon : Bile korang dah sampai tempat , kau call aku and bagitau aku . And korang jangan buat ape dulu , biarkan diorang buat ape yang diorang nak . Bile aku dah sampai sane aku akan pastikan polis pun ade dengan aku .

Suho : Nae .


|| End Call ||

Suga : Macam mane ?

RapMon : Semue okayhh , tapi aku risau kalau femily diorang tau .

Suga : Aku pun risau , diorang walaupun dulu dah nak sampai masuk jail . Tetap tak insaf² .

Kalau korang nak tau ape yang menyebabkan Jimin , Jin , Jhope , V dan Jungkook hampir masuk jail . Mereke pernah membunuh due orang pelajar dan pernah memperkose seorang pelajar yeoja . Dah tau kan ? Ok bhaii .


Bersambong :')

Keep voting and comment ^^

Girlfriend Upahan [ Slow Update ]Where stories live. Discover now