Flashback :')
Semase EXO sedang berfikir tentang siapakah yang hendak di jadikan girlfriend kepada Luhan , Kris , Chanyeol , Baekhyun dan Kai . Tibe² mereke terdengar beberape suare yang amat dikenali oleh EXO tapi bukan Flowerss gurll..tetapi...
Jiyaa : Korang dah siap kerje Sir Jaesuk ?
Naraa : Of course la dah ! Eh hello kalau tak siap kerje sekolah It's mean not as a team of You'Gee .
Naejin : That's right Naraa-ahh *thumps up
Harien : Weh nak tak lepas balik sekolah ni , kite pergi shopping sekejap ?
Nanaa : That's good idea ! Aku pon nak beli barang !
Naraa : Kalau macam tu sempat juga aku pergi beli barang nak buat homemade chocolate right ?
Semue : *angguk
Semase You'Gee sedang sebok berbual , 12 pasang mata telah memerhatikan mereka dari jauh . Sehinggakan Harien perasan akan keadaan tersebut .
Harien : Korang ! Cube tengok 12 orang namja tu *point dekat EXO
Jiyaa : Asal dengan diorang ?
Harien : *tonjol kepale Jiyaa
Jiyaa : Asal kau tonjol kepale aku ?
Harien : Takkan kau tak perasan yang diorang dari tadi pandang kite macam nak masak kite pon ade .
Naraa : Die nak masak ape ?
Naejin : Die nak masak tempoyak kot ? Tapi kan..cakap pasal masak , malam ni sape nak masak ?
Harien : Korang ni , tau tak sekarang dah lari tajok ?
Naejin : Dah lari tajok ea ?
Nanaa : Sekarang kite buat tak tahu jek , diorang pandang kite ke ? Kite just buat tak tahu . Arrasseo ?
Semue : Nae
[[ EXO P.O.V ]]
Lay : Ape kate korang jadikan You'Gee tu sebagai Girlfriend korang ?
Baekhyun : Bwo ?! Tak mungkin , ramai lagi la yeoja dekat luar tu kenape pilih You'Gee ?
Xiumin : Diorang okayhh ape ? Ade rupe , cakap pun lemah-lembut , sopan-santun and kalau kau nak tau semue bende yang diorang buat semue teratur .
Suho : Tau tak pe .
Luhan : Aishh , kite dah takde care lain selain ni ! So aku setuju .
Xiumin : Yang lain ?
Kris : Aku pun setuju janjikan group ape ke bende ntah , tak ganggu aku lagi . Buat semak jek !
Tao : Flowerss gurll Kris !
Kris : Itu la aku nak cakap ! *sengeh
Baekhyun : Aku pon setuju la .
Chanyeol : Nado .
Kai : Nado .
Suho : Kalau macam tu , ermmm.....Sehun kau pergi cakap dengan diorang jumpe kite dekat rooftop lepas sekolah !
Sehun : Naega ? Wa..wae ?
Suho : Engkau tak payah ngade² . Kalau aku suruh buat , buad je lah .
Sehun : Tak nak ! Asal suruh aku ? Kan ramai lagi yang kau boleh suruh .
Suho : Engkau kalau suruh aku belanje bubble tea aku buad , tapi bile aku suruh kau buat something mule lah bagi alasan . Kalau kau tak nak buat ape yang aku suruh kau buat . No more bubble tea and no more belanje² ! *marah
Sehun : Ishhh ye lah . //Pandai kau mengugut aku yee ? Pastu siap sebut my bubble tea pulak tu ! Terpakse lah buat ape yang Suho suruh kalau tak kempunan aku nak minum bubble tea T_T// *mencebik
Bersambong~
Please vote and comment >~< .
YOU ARE READING
Girlfriend Upahan [ Slow Update ]
Random5 percintaan dalam 1 cerite . This's my first work . Please enjoy . Jangan lupe vote and comment シ By : Atynn_