Satu persatu memori pahit itu menerjah kotak ingatan.
Perit. Pedih. Sakit yang ditanggung tidak cukup digambarkan dengan perkataan.
Sahabat sejak kecil. Orang yang paling dipercayai.
Tapi orang itu lah yang menghancurkan hatinya.
Memudarkan semangatnya untuk terus hidup.
"Awak..."
"Tolonglahh.."
"Saya merayu sangatt.."
Rayuku dalam sendu.
"Semua ni bukan macam yang awak fikirkan. Bagi saya peluang explain."
Tangan ku direntap kasar.
"Shh. Bukan ini yang kau nak ? Kau suka aku kan ? So let me taste you." Katanya sambil mengelus bibir ku.
Belum sempat aku menjawab. Bahu ku dipagut erat.
Dia melangkah mengurangkan jarak yang tadinya sedepa. Kini hanya beberapa inci.
Aku melangkah ke belakang sehingga tubuh ku melekap ke dinding.
Tangannya yang tadi dibahu bertukar tempat satu di tengkuk dan satu lagi di dagu.
Aku masih menekur memandang lantai.
Wajahku diangkat menyebabkan aku memandang wajahnya yang bengis dirasuk kemarahan.
Aku pejam mata. Belum sempat aku berbuat apa-apa.
Aku tertegun apabila bibir kami bertaut.
Aku merenung dalam ke anak matanya. Penuh nafsu dan amarah.
Namun, masih lembut. Itulah sifat yang sebenarnya dimiliki oleh Danish.
Disebabkan fitnah. Danish bertukar menjadi makhluk yang hilang prikemanusiaan.
Tangannya turun ke pinggang dan pelukan semakin dieratkan.
Aku yang tersedar dari lamunan terus berusaha menolak tubuhnya.
Apalah sangat kudrat seorang perempuan ? Apatah lagi melawan orang yang sedang dirasuk amarah.
Melihat perlakuanku. Tanganya naik semula ke tengkuk. Menekan lagi ciuman tersebut.
Tipulah kalau nafsu ku tidak terusik.
Ciuman seterusnya turun ke pangkal leher.
Aku semakin hilang dalam keghairahan nafsu sendiri.
Desahan kecil keluar dari mulutku apabila bibir nya mencium bahagian dadaku.
"Danish.. Please stop.." Rayuku diselangi desahan nafas dan sendu.
"Enjoy it baby. You're so delicious. I dont think so I can stop." Katanya sebelum mula membuka butang baju yang dipakainya.
Aku sedikit terkesima melihat tubuh Danish yang kini hanya dilitupi oleh seluar pendek paras paha.
Tanpa aku sedari. Tubuhku dicempung ke atas katil.
Perlahan-lahan blouse yang ku pakai terlucut apabila Danish membuka zip belakang bajuku.
Matanya tertancap pada dadaku. Tangannya terus naik ke kawasan itu.
Danish menambah beban beratnya diatas tubuhku.
Bibirku kembali menjadi mangsa.
Ciuman seterusnya turun semula ke pangkal leher.
Aku terjerit kecil apabila Danish mula menjilat dan mengigit di kawasan itu. Pastinya meninggalkan kesan.
YOU ARE READING
REVENGE
Mystery / ThrillerDendam yang sekian lama terpendam dalam diri tersingkap apabila terjadi sebuah peristiwa yang mengubah arah hidup. Kalau anda harapkan happy ending. Maaf sila berhenti awal-awal sebelum anda dikecewakan. Saya cuma inginkan kelainan walaupun mungkin...