Capitolul 1 .

115 4 0
                                    

În sfarsit după atâtia ani sunt iubita celui pe care îl plăceam încă din clasele primare .
Îmi pare rău , ca să pute-ți înțelege mai bine sentimentele mele voi da timpul înapoi cu 10 ani .
*

Deci , era vara anului 2008 . Mă plimbam cu bicicleta împreună cu cel mai bun prieten , Hristian . Soarele prăja pământul cu putere . Rotile mele albe parcă se topeau , iar înghețata mea care nu mai era înghețată se scurgea pe ghidonul bicicletei.
- Viki, nu mai pot să rezist , e prea cald . Tu nu simți ?
Hristian avea doar 6 ani . Era un pici care se plângea aproape de orice , dar îl iubeam mult pentru că mereu e lânga mine când mă plictisec și , pentru că , e destul de caraghios .
- Ba da , dar nu ma plâng . Știi doar că ai nevoie de mișcare . Pot să am încredere în tine ? Vreau să-ți spun ceva ...
- Da .
Nu prea vroiam să-i spun , dar ..
- Mie îmi cam place de cineva . Cineva pe care îl cunoaștem amândoi .
- Aha ??? De cine ?? De băiatul de lângă magazin ?
- Nuu ... Imi place de ...
- De Mausică ? De Dani ? De Bingo ??
- Șsss !! Nu, nu , nu si nuuu . Nu mă mai întrerupe ! Îmi place de Jhon , de pe vale .
- Băiatul care și-a rupt piciorul la footbool ?
- Da . Te rog , nu spune la nimeni ! E secret !
- Ce faceți , mă ? Sor-meo , hai acasă ! Mami a făcut fripturică .
O da . Nu v-am spus , am și un frate , Edrian . El este cu un an mai mic ca mine . E genul de om care ar face orice pentru a mă apăra . E foarte agresiv , foarte impulsiv . Nu prea se gandește la ce se poate întâmpla dacă își bate prietenii . De multe ori si pe mine mă bate , dar în momentele grele ma sprijină și mă iubește .
- Bine . Hristiane vino cu noi !
- Iiieeeeiiii , fripturică !!!

Ia-mă de mână , Viki !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum