Visul

93 4 0
                                    

Acum realizez ca am aceleasi sentimente fata de Costi ... asa cum am pentru Jhon , dar e diferit, el imi aduce zambetul , iar Costi imi da fluturi in stomac .( Cred ca stiu la ce va ganditi , nu , nu-s o usuratica ) . De odata usa se deschide incet , iar mirosul de parfum al mamei a dat busna in camera . Dap , iar pleaca la munca .
- Viki , mama , de ce nu dormi ? E aprope miezul noptii . Maine ai scoala si nu vreau sa adormi iar in autobuz .
- Ok , mama . Am avut ceva de invatat si am pierdut notiunea timpului .
- Scumpo , pari trista . Ce ai patit ?
Mama , un mare detector de sentimente .
- Nu sunt trista . Putin obosita .
Minteam , ma gandesc intruna la intanlinrea de maine cu Larisa si Costi . Nu inteleg ... De ce sunt asa stresata ? Pana la urma suntem doar trei amici care ies impreuna la un suc si o prajitura .
- Bine mama . Hai , culcate !
- Pa mama !
Lumina se stinge si aud cum usa se inchide . Chiar trebuie sa dorm ... Dupa multe rasuciri , frichineli in pat , am reusit sa adorm .
*
O atingere pe spate ma face sa ma trezesc . Sunt pe o plaja alaturi de Costi . O plaja asa superba ... Ciudat , ma da cu crema pe spate . Are atingerea asa fina si delicata .
- Iti palce aici ?
Locul era cu adevarat foarte frumos.
- Da , imi place . E foarte linistitor si cald .
- Ca o imbratisare ?
- E o comparatie cam ciudata , dar da .
Ma ridic in fund si privesc la ocean .
- Viki , pot avea incredere in tine ?
- Da , desigur . Poti avea incredere in mine , doar suntem amici .
- Mie imi place de tine . Cand stau langa tine parul de pe maini se ridica , imi transpira palmele si imi provoci fluturi in stomac . Stiu ca ne cunoastem de putin timp , dar te plac . Plac e putin spus , te iubesc .
Acele cuvinte ma face sa zambesc .
- Si mie imi place de tine .
- Atunci , de ce nu te apropii de mine ?
- Sunt chiar langa tine .
- Nu in felul asta . De ce nu-mi dezvalui ce crezi despre mine , ce sentimente ai ?
- Tocmai ti-am spus .
- Mai gandestete . Pa Viki ! Jhon e istorie .
*
In clipa urmatoare ma tresesc in patul meu , fara crema de plaja pe spate . Asta inseamna ca am visat . Asta explica totul . Cred ca subconstientul meu incearca sa imi spuna ceva . ,, Jhon e istorie " ce vrea sa insemne asta ? Asta e ceva la care ma voi gandii mai tarziu , inca e foarte devreme .

Ia-mă de mână , Viki !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum