Eu sunt Bianca, o fatã de 17- 18 ani având 1.62 inãlțime.Pe cel mai bun prieten al meu il cheama Alex. Eram prieteni foarte buni, insã de la un timp Alex a inceput sã se poarte ciudat. Alex nu mai ieșea ziua, ci doar noaptea. Pentru mine asta era ceva dubios, Alex statea mereu afara. Pãrinții lui Alex sunt plecați la munca in strãinãtate. A doua zi dimineța, am vrut sa vad ce este cu el, așa cã, m-am dus la el în casã. Când am intrat in camera lui, Alex vorbea cu un baiat, înalt cu pãrul blond si ochii caprui. Alex vorbea cu acel bãiat despre lucruri ciudate. I-am auzit spunând cã ar vrea sa distrugã lumea. In acel moment m-am panicat si am plecat. Nu imi venea sã cred. Pe searã l-am sunat pe Alex sa iasa afarã, acesta a acceptat. Ne-am plimbat, iar dupa aia Alex se uita ciudat la mine. Deodatã a apãrut prietenul lui. El mi-a facut cunoștințã cu Daniel. Dupa ce am fãcut cunoștințã am plecat in casa. Parinții mei s-au dus la alimentara, s-a auzit un zgomot ciudat din bucãtarie. L-am vazut pe Daniel înfulecând niște sânge, m-am speriat. Atunci Daniel a venit si m-a mușcat de gât.Alex a venit in casa mea si a vazut ce se intâmpla. I-a zis lui Daniel sa imi dea drumul. Daniel a spus ca mai întâi trebuie sa îi facã o favoare. I-a zis ca trebuie sã imi omoare pãrinți. In acel moment am inceput sa mã zgudui si sã vãrs niște lacrimi. Daniel a zis cã daca nu, trebuie sã distrugã lumea...