Capitolul 1

81 10 14
                                    

Intuneric e tot ce vedeam de cand mama a murit si am ramas in grija matusi Jeniffer, pe tatal meu nu l-am vazut niciodata, mama spunea ca nu l-a interesat niciodata de mine si a ales sa trăiască o alta viata. Fiinta care mi-a dat viata era o persoana superba mereu eleganta, avea parul blond si ochi albastri, pistruiii erau mereu prezenti pe fata ei alba ca faina. Pacat ca a murit intr-un accident de masina produs de unchiul meu care si el nu a putut supravetui. Mătuşa mea era o persoana minunata pana cand am aflat de unde facea rost de bani. Ea lucra intr-un club unde isi facea veacul prostituatele, acum o saptamana a venit la mine si mi-a spus ca ar trebui sa fac sex cu barbati pentru bani, atunci mi-a dat seama langa ce fel de om stau. Am hotarat sa ma mut din Londra in Los Angeles si sa-mi las trecutul in spate, asa era cel mai bine vreau sa uit de moartea mamei si a unchiului meu si sa o las pe matusa mea sa se descurce singura cu clubul ei necurat.

"Sa nu te increzi in nimeni!" mi-am adus aminte de vorbele mamei si am inceput sa zambesc, dar lumea se uita la mine ciudat, ma aflam in aeroportul din Londra asteptand avionul.

Dupa 3 ore de zbor

-La revedere! i-am spus batranei cu care ma imprietenisem in avion, ea mi-a zambit si mi-a facut cu mana. Perfect acum pe unde o iau, trebuie sa dorm undeva la noapte, dar nu am unde? Mergeam cu pasi lenesi spre iesirea din aeroport, pe usa de geam a aeroportului era lipit un afis unde scria "Angajam secretara la firma de constructie Walker" numarul de telefon 0.........

-Perfect! am strigat bucuroasa si am zmuls afisul, lam impaturit frumos si l-am bagat in geanta de voiaj. Mi-am scos portofelu si am inumarat cati bani am, imi ajungeau pentru o noapte la hotel. I-am facut semn unui taxiu sa opreasca ca sa ma urc in el, zis si facut.

-Unde va duc domnisoara? intreba barbatul trecut de 50 de ani, zambetul lui era unul simplu si sincer.

-As dori sa ma duceti la un hotel care este prin apropriere firmei de constructi Walker. am spus repede, batranul facura ochi mari si dadura din cap in semn aprobator.

-Fiica mea lucreaza acolo pe post de secretara, au angajat-o acum o saptamana. Batranului ii aparu iaras zambetul pe fata si parca era mandu sa vorbeasca despre fiica sa.

-Serios? Cum o cheama? sper ca nu eram foarte insistenta cu barbatul din stanga mea, doar ca devenisem din ce in ce mai curioasa in legatura cu firma aceasta.

- O cheama Briana.

*****

-La revedere! De abia astept sa-ti cunosc fiica! tatal Brianei ma adusese la hotel.

-Sper sa ajungeti prietene! batranul porni masina si se facu nevazut in trafic.

Am intrat in hotel si m-am indreptat spre receptie, am cerut o camera. Angajata mi-a întins cheia camerei si eu i-am multumit respectos si m-am indreptat spre lift, unde am urcat alaturi de un barbat care arata de 23 de ani fata de mine o copila de 18 ani care de abea iesise de pe bancile liceului.

-Cum te numesti? ma intreba barbatul strain cu care intrasem in lift

-Sarah Wite, tu?

-Dylan Walker.

-Stai nu asa se cheama si firma de construti din apropiere? m-am trezit eu vorbind

-Ba da, eu o conduc, de ce? Dylan se uita suspect la mine

-Pai m-am mutat de curand aici, mai exact astazi, si am inceput sa rad. Si am vazut afisul cu angajarea in aeroport si vroiam sa vin la un interviu.

-Oke esti angajata! mi-a zambit si usile liftului se deschise, stai un pic nu am intales adica sunt angajata, fara niciun interviu? mi-am pus cateva intrebari in cap, dar constinta mea nu avea nimic de spus.

-Ma scuzati, dar ma angajati fara niciun interviu?

-Da, pari de incredere asa ca de ce nu, poftim,si imi intinse o carte de vizita.

-Maine la ora 9 te prezinti la etajul 7 prima usa din stanga de pe coridor. Am dat din cap si i-am zambit cald. Dylan cred ca va fi primul meu amic.

-La revedere domnule Walker.S-a întors din drumul sau bosumflat si sa uitat urat la mine.

-Spune-mi Dylan! mi-a facut cu ochiu si mi-a zambit, i-am întors zambetu si am înaintat spre camera mea.

Dylan P.O.V

Doamne ce frumoasa poate fi acea fata Sarah, nu înteleg de ce am angajat-o, să fiu sincer mă atras acei ochi albastri sinceri care imi promiteau incredere, buzele ei pline si rosiatice ma faceau sa ma cutremur, parul ei blond care parea moale la atingere si sclipea a naturalete. Debea asteptam sa o am ca asistenta si sa o cunosc mai bine pe misterioasa din lift, singura intrebare care ma macina era "De ce sa mutat din orasul ei?" Ma rog nu eram tatal ei ca sa ma intereseze ce vrea si ce face, atata timp cat va fi jucaria mea sexuala nu imi pasa de nimic inafara de corpul ei.

Neditat

Scuza.ti eventualele greseli vot+com pentru incurajare bye

AlungataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum