Eram in fata uşi care ducea spre biroul meu, am deschis usa cu cheia si am intrat. Era minunat pereti erau de o culoare crem, biroul era de un lemn rosiatic si vin, podeaua sclipea la propriu de curata ce era, am mers incet spre birou si l-am mangaiat incet. Nu puteam sa cred ca asta e biroul meu.-Iti place? O voce ragusita imi sopti la ureche, stiam cine e, mainile lui mi-a inconjurat talia pe la spate.
-Domnule Dylan, va rog sa-mi dati drumul ! El ma ascultat si mainile lui au disparut de pe talia mea.
-Scuze. M-am intors cu fata spre el si am dat cu privirea spre ochi lui ciocolati, nasul si tenul lui erau perfecte fara vreo imperfectiune, buzele lui suptiri si rosiatice ma faceau sa ma cutremur.
-Da e minunat! Va multumesc!
-N-ai pentru ce! A iesit putin suparat din biroul care acum e al meu. M-am uitat la ceas si am vazut ca era ora 6. Trebuia sa fiu jos la parter pentru a ma intalni cu briana, am incuiat usa luxosului meu birou si am luat in grapa liftu apasand parter.
Ding. Sa auzit atentionarea liftului ca am ajuns jos. Usile s-au deschis si am zarit-o imediat pe Briana, parul ei nu putea sa stea potolit din cauza bataile vantului de afara. Am inaintat spre iesire din cauza ca ea era deja afara.
-Buna! Ce faci? Briana se uita la mine fericita.
-Bine! eram putin stanjenita ca trebuia sa locuiesc la ea, dar nu aveam de ales, viata mea dinainte sa dus asa de repede.
-Hei Sarah, hai sa mergem la hotel sa-ti lom lucrurile.
***
Mi-am luat impreuna cu Briana hainele de la hotel si am platit chitanta. Acum eram in masina ei care era in drum spre apartamentu ei. Masina s-a oprit brusc si Briana a sarit ca arsa pe geam.
-Ba idiotu dracu nu vezi ca e verde pentru masini, porneste dracu harbu ala. Briana cand am cunoscut-o era un adevarat inger acum era o adevarata rebala, nu semana prea mult la condus cu tatal ei care saracu îi era si frica sa clanxoneze din cauza ca putea fi batut. Am ajuns in fata apartamentului ei si am cobort din masina avea un Audi destul de nou. Mi-a scos bagaju si a securizat masina, am mers spre blocul modern si urias, am luat liftu de la parter, Briana a salutat politicos cativa oameni uni batrani, alti tineri. Am ajuns in fata apartamentului ei, a bagat cheia in contact cu usa si aceasta sa deschis. Apartamentul ei era unul curat, parchetul sclipea a fericire, peretii sunt albi, bucataria este destul de spatioasa.
-Sper sa-ti placa! Briana vorbea serios il adoram, asa de minunat.
-Glumesti? E Apartamentul visului meu! Ochi imi sclipeau dea dreptu dupa tot ce vedeam, este asa de surprinzator, acum sunt angajata si am un loc de munca si mi sa oferit o locuinta perfecta de la o fata buna la inima.
-Sarah, in seara asta va veni iubitul meu pe aici impreuna cu prietenul sau cel mai bun.
-Aww ce dragut! Debea astept sa-i cunosc! Briana a zambit fortat, ce se intampla?
Soneria s-a auzit, Briana sa dus sa deschida usa si pe ea a intrat. Ooo cacat sper ca nu vorbeste serios? Dylan si inca un baiat mai inalt ca el a intrat pe usa.
-Buna fetelor! Spuse baiatul necunoscut.
-Da buna fetelor! Dylan imi zambea arogant. Ce rahat am incercat sa nu ma ai uit la el si mi-am mutat privirea spre baiatul necunoscut.
-Buna eu sunt.....
Cam atat pe azi, vom vedea daca mai postam inca un capitol azi. com+vot va pupam .A da si vom posta capitolele din doua in doua zile din cauza scolii...Va pupam si speram sa va placa,la media este Briana.