Dimineata
Alarma telefonului imi spunea ca e vremea sa ma trezesc, m-am pus in fund si mi-am incaltat papucii, am înaintat spre baie unde trebuia sa fac neaparat un dus. Am intrat in cabina de dus si mi-am aplicat gelul pe tot corpul, parul meu s-a rasfatat cu şamponul cu miros de scorțișoară si vanilie, mi-am înfășurat un prosop in jurul corpului si am mers spre ghiuveta. Am aplicat pe periută pasta de dinti si am frecat dinti pana cand am simntit ca nu mai e nevoie, am clatit gura si m-am spalat pe fata, am luat prosopul de pe suportul lui si mi-am sters chipul, rutina mea era gata. Am iesit din baie si am îaintat spre bagajul meu de unde mi-am scos o fusta neagra, lenjeria intima si o camasa alba care era putin şifonata. M- am imbracat si am inceput sa-mi aplic putin fond de ten, rimelul nu putea lipsi si la final ca sa dau putina culoare mi-am aplicat pe buze un ruj rosu aprins, parul l-am uscat si mi-am facut niste bucle largi. Am luat geanta de pe pat si m-am incaltat cu o pereche de pantofi.
***
Am iesit din hotel si am mers cateva strazi pana sa dau de formidabila firma de constructii Walker. Cacatu asta cred ca avea 10 etaje, era enorma, sus scria mare cu rosu 'Walker'. Am intrat pe usa enorma făcută din geam si am dat peste o gramadă de oameni grăbiți si nervoși care se plimbau de colo-colo, vroiam sa ma duc unde mi-a zis aseara Dylan, dar prin multimea asta nu vedeam nici liftul, asa ca am decis sa intreb o fata care arata mai linistită decat ceilalti care se învârteau ca niste lupi.
-Scuza-ma, imi poti arata unde este liftul? Fata cu parul negru îsi ridică privirea din pamant si se uita nedumerita la mine.
-Aaa..da..scuze eram cu gandul în alta parte, vino dupa mine eu tot acolo vroiam sa ma duc. Vocea ei era una calma si linistita, dar acei ochi albastri îmi aduceam aminte de cineva, dar cine?
-Cum te numesti? Se uita la mine cu acei ochi patrunzatori si îmi zambi.
-Sarah Wite, pe tine?intreb cu o urma de interes.
-Briana Fox!am facut ochi mari ca cepele aceasta era fica taximetristului care ma adus.
-Il cunosc pe tatal tau, mi-a povestit despre tine ca lucrezi aici! vorbisem repede si entuziasmata.
-De unde il cunosti pe tata? Faţa ei era una nedumerita
-Ma condus pana la un hotel.
-Aa inteleg, la ce etaj urci? Nici nu mi-am dat seama ca urcasem in lift, la ce etaj mi-a spus Dylan sa urc? Cacat hai gandeste nu poti uita acum.
-Etajul 7. am zis repede, ea a apasat butonul cu cifra 7 si liftu incepuse sa urce.
-Pai Briana ne mai vedem, pa! i-am facut cu mana si am mimat un pupic prin aer.
-Ne vedem la masa de pranz, unde are loc la etajul 2! Imi facuse cu ochiu si usile liftului se inchise, prima usa din stanga era parca biroul lui Dylan, am batut la usa, se auzise un'intra' si am apasat clanta, biroul sau era unul mare si spatios.
-Buna Sarah! se ridicase de pe scaun si venise spre mine, mi-a dat un dosar cu mai multe foi in el, si ma prins de umeri .
-Dosarul trebuie sa-l verifici pana maine, ai vrea dupa program sa iesim la o cina? asta ma invita la cina? Clar dus cu capu.
-Nu multumesc Dylan, voi avea treaba! El a dat din umeri plictisit si s-a asezat inapoi la birou.
-La revedere! mi-a facut cu mana subtil, am iesit din birou si m-am uitat la ceasul de la mana si am observat ca e deja pranzul.
In cantina
-Sarah aici! Briana imi facuse cu mana de la masa ei. O luasem cu pasi lenesi spre ea, dar o persoana se bagase in fata mea.
-Daca nu imi acorzi o cina macar prânzul, ce zici? Iarăsi labagiul ala, cacat fi respectoasa.
-O sa refuz si pranzul! l-am ocolit si am ajuns la masa lui Briana.
-De ce râzi? Briana râdea cu gura pana la urechi.
-Tocmai l-ai lasa cu ochi in soare pe Walker. Şi bruneta începu iarăsi sa rada, mi-am intors capul si Dylan avea gura larg deschisa, oare refuzul meu a fost asa de rau?
-Tu unde locuiesti? Briana a revenit la privirea ei linistita si serioasa.
-Pai la un hotel, nu am o casa.
-Ahh scuze...sti daca vrei poti locui cu mine pana iti gasesti o locuinta acceptabila. Briana facea misto de mine, ne cunosteam de o zi si ma invita sa stau la ea, fata aceasta era sincera si buna la inima.
-Multumesc mult, o sa accept, sper sa nu te deranjez! m-am înroșit la fata de rusine
-Nu fi proasta! O sa-mi faca placere din cauza ca ma plictisesc singura. I-am zambit prieteneste si ea mi-a schitat un zambet larg si sincer.
O prietena insfarsit!
-Ne intalnim la ora sase in fata firmei. Briana se ridica de la masa si pleca, Dylan inainta spre mine si imi arunca pe masa niste chei.
-Cheile pentru biroul tau, etaju 7 langa biroul meu. Mi-a zambit arogant si a plecat cu pasi repezi, ce arogant!Acum mai stau si langa el, ce cacat.
Needitat
Briana la media