Şuan dişlerimde çok büyük sancı var diş ağrısının kabir azabına eş değer olduğnu söylüyorlar Kalbin acısını ne ile tarif ediyorlar bilmiyorum ama ben şöyle tarif edebilirim
Gök yüzüne baktığın zaman Gördüğün Güneş nasıl gözlerini acıtıyorsa onu bir başkasıyla gördüğünde de 30 sn den daha az bir sürede bakarsın gözlerine...
Çünkü; kalbin acır..
Çünkü; kalbini yakar,
Başkası ile görmek yaralar seni.
Başın ağrır, miğden bulanır, Başın döner, tansiyonun Düşer hatta beynin bile düşer. Düşünemezsin düşündürmez sana hiçbir şeyi herşey aklına gelir onunla ilgili nasılsın dese kalbin aşırı kan ponpalar kalbine kan ritimsiz ulaşır.
Belki ulaşmaz oracıkta yığılır kalırsın..
Bu "aşk" dersin.
3 harfli halt seni avucunun içine alır fonksiyonlarını kaybedersin
dilin iki kelimeyi kıvıramaz olur. Aptallaşırsın. Utanır, sıkılır, çekinirsin, haya edersin!
ama
- iyiyim ya sen ?
Diyemezsin!
Ona hatırını soramayacak kadar çok seversin
lakin aşkı onda yaşamaya cesaret edemeyecek kadar korkarsın
İstanbulun en gözde mekanlarından biri olan
Korkuluklarla çevrili boğaz köprüsü eşsiz bir manzaraya sahip iken sen de onun manzarasına takılıp kalan köprünün korkuluklarıyla aynı değere sahip olursun.
Ne de cok korkarız insanları hayatımizdan cıkarmaktan cıkarırsak eğer çok şey kaybedecekmişiz gibi olur belki cıkarmak en doğrusudur.
Sizlere sesleniyorum kendilerini vazgeçilmez sananlar aslında vazgeçilmez değilsiniz öyle bir kelime yok benim lugatımda çünkü kimse vazgeçilmez değildir vaz gecilebilir. Ve bugun aldıgım bir karar bu! beni sevmeyenlerden vazgeçiyorum iyiki yoksun iyiki hayatımdan çıktın sen olmasanda ben hayatıma tekrar devam edebilirim ve hayallerim var benim senin olmadığın hayaller..
Çünkü;
Rabbim bana yeter. 💖😳