Bir insanı sevmek için ne gerekli ?
Bir tutam yürek..
Bir miktar sevgi ile yontulmuş kalp.. Bunların bir birini tamamlayabilmesi için de adam gibi sevecek başka bir kalp iki insanin bir birini tamamlaya bileceleği bir kalp
Hani bazen olmaz
Ağlamaktan yanaklarından süzülen göz yaşı o kadar çok akmak ile birlikte kirpiklerinin bile göz altı çukuruna yapistigini hissedersin.. Neden mi? Çünkü imkansızdır.Çünkü olmazıdır insanın...
bazen akışına bırakmak gerekir nasıl olsa hayat seni bilmediğini bir yola sürüklüyor. Ve bunu başarıyor bilmediğin bir hayata bilmediğin bir yola giriyorsun ama bunun devamına gittiğin yeri Rabbim biliyor senin kendi seçimlerin var en güzeli de bu olsa gerek cüzi irade yolun belli ama seçimin de senin..
Bazen kendimi komşumuz un ve bizim kapı mızın arasındaki boşluğunda duran misafir ayakkabısı gibi his ederim hiç görmediğim ama kimin olduğu da belli olmayan ayakkabı.
hiçlik hakim olu verir birden hayatıma neyin nerden geldiği belli olmaz yeni bir insan girdiği anda hayatıma bembayaz bir sayfa açmaya başlar ve devam ederim.
geçmişte yaşananlara.. önemli olan bu değil midir zaten geçmişe sünger çekip yeni insanlara fırsat vermek geçmişte yaşanılan tüm tatsız sevgiler sevgililer zamansız girdi hayatımıza bittik bitirdi bitirdilerZaman zamansız insanlar ile yaşamak zorlaşıyor günden güne zamanın önüne geçmek o kadar da kolay olmuyor hayatındaki insanları tam tanımadan almamak gerekirmiş gerçekten hayatına sonra bir bir seni yiyiyor seni "bitiriyor" ben o insanları hayatımıza almama taraftarıyım sadece..
çünkü zaman az hayat kısa biz kötü insanları hayatımıza almamakla görevlendirelim kendimizi.
çünkü bunu hak ediyoruz gülümseyerek başlamalı insan hayatına devam etmeli her şeye rağmen yaşamak güzel
Yaşamak bu sınavı geçmek bu imtihan ile başa çıkmak hiç bilmediğimiz bir soruyu sabır çubuğuyla geçmek ne kadar da kolay sadece beklemek en iyi yaptığımız şeydir aslında ama sabır etmeye gelince nedense atılgan oluyoruz belki de insan olduğumuz için şanslıyızdır biraz tefekkür edince bu dünyaya ezilen bir karınca gibi de gelebilirdik yada bir fill olarak gelebilirdik reenkarnasyona inanan biri değilim öyle bir düşünce geçirme sakın ama şöyle bir tefekkür edince insan şükrünü daha cok eda ediyor düşünme sırası sende :-)( fill ile karınca her ne kadar alakasız olsa da affına sığınıyorum bu konularda pek becerikli değilim gerçi becerikli olduğum bir konuda yok ama işte sen kendin karşılaştırmayı yap ;) onu sana bırakıyorum umarım benim gibi degilsindir)