Sledovala jsi svého teď už bývalého přítele, spolu s dalšíma třema klukama. Věděla jsi že tohle už je naposledy. Tedy prozatím.
Sledovala jsi je v bezpečí za sklem, o kterém jsi věděla, že oni tě z druhý strany nevidí.
Dozpívali poslední písničku a ty jsi věděla, že musíš jít, než tě Harry uvidí. Se slzama v očích a rukama na bříšku jsi se na kudrnáče naposledy usmála a odešla jsi ze studia.
Vrátila jsi se znovu k rodičům. Zpátky v rodném městěčku, kde jsi měla i svého nejlepšího přítele, kterého jsi požádala o laskavost. Jediný co jsi potřebovala byl otec pro tvoje nenarozený dítě. Jako nejlepší kámoš a gay, který nemá štěstí v lásce už možná proto že svoji orietaci tají, souhlasil. Po devíti měsících se ti narodila rozkošná dceruška se zelenýma očkama. Neodolala jsi a pojmenovala jsi ji Darcy.
Jak šel čas tvoje maličká holčička rostla. Nikdy jsi jí neřekla, kdo je její otec. Jenže Darcy byla zvědavá. Jen co se naučila pořádně mluvit, vyptávala se, a hned po tom co se naučila chodit všechno všude prohledávala.
"Maminko co to je ? "
Přišla k tobě do pokoje, když jsi zrovna koukala na fotku. Bylo už pozdě a měla spát.
"Zlatíčko proč nespíš" vzala jsi ji do náruče a nechala fotku na posteli.
"Maminko kdo je na té fotce ? " natahovala se k ní.
"Nic broučku pojď spát"
"To je tatínek?" znělo to jakoby se ani nezeptala a bylo jí to jasný.
Povzdechla sis protože jsi věděla, že ta to nikdy nevzdá a začala jsi jí vyprávět o jejím slevném otci.
"Někdy bych ho chtěla doopravdy vidět. Klidně jen z dálky" pohladila fotku kterou si vzala sebou do postýlky. Dala jsi jí pusu a zhasnula.
Začala jsi nad tím přemýšlet. Nemohla jsi dovolit aby ho nikdy neviděla. No možná hrálo roli to, že jsi ho sama chtěla vidět. Nikdy jsi ho nepřestala milovat. Kdyby ti tenkrát ti dva páprdové z managmentu nedali na výběr : Harry nebo dítě, nikdy by jsi neodešla. Ale nemohla jsi mu zkazit kariéru.
A tak jsi se rozhodla, že Darcy vezmeš na koncert.
Stály jste v postraní daleko od jeviště, ale viděly jste dobře. Darcy celej koncert koukala na Harryho s otevřenou pusou. Kluci dohráli předposlední písničku a pak začal Liam kecat. Po chvíli se ujal slova Harry a představil publiku svoji snoubenku..Kendall. Stála jsi s otevřenou pusou a vyvalenýma očima. Kvuli Darcy jsi přečkala poslední písničku a pak jste odešly.
"Mami musím na záchod" zaskučela ti tvá dcerka do ucha. Našly jste záchody.
"Jdu taky, počkej tady a ani se nehni." zavřela jsi se v kabince.
Když jsi vylezla, byla pryč. Začala jsi šílet a hledat ji.
"Darcy! Darcy!!!" bežela jsi chodbou..
"Mami tady jsem" ozvalo se. Viděla jsi svou Darcy v náruči rozkošnýho kudrnáče, kterej byl úplně zmatenej, když tě viděl.
"Y/N.." zamumlal. Vzala jsi mu Darcy z náruče. Ta se k němu ale dál natahovala, no ty jsi ji nechtěla nechat.
"D-darcy kolik ti je let" přistoupil k ní. Ta se koukla na tebe a čekala, kdy řekneš, že je jeho dcera.
"Jsou jí dva roky Harry.." koukala jsi mu do očí..
"A-ale to-to je.."
"Jo. Tvoje dcera" otočila jsi se a šla pryč. Harry to samozřejmě nenechal jen tak. Zastavil vás a začal se vyptávat. Nakonec jsi mu vyzradila, že za to mohl managment.
Harry si vás nechal u sebe, aby Darcy poznal a čím víc času jste strávili spolu, tím víc to bylo jako dřív. Nechal Kendall a jednoho krásnýho večera tě překvapil prstýnkem. Půl roku na to byla svatba..
Tady to máš :) Snad se líbí :)
Za chyby se omlouvám :D
(*CarolStyles*)
ČTEŠ
Jednodílovky One Direction ♥ (CZ)
FanficRozhodla jsem se psát i jednodílovky s One Direction. Doufám že to tu někdo bude číst :) ... jinak budou romantický, 13+ , klidně i s něčím nadpřirozeným, smutný.... :) i na přání :)