Capitolul 2

66 7 1
                                    


Sfarsitul lunii august, dar inca e o caldura de iti vine sa iti bati nevasta. Pasarile ciripesc venirea scolii si pe noi ne doare-n pipa. Care noi va intrebati? Gasca de nestramutat din fata blocului. 4 fete si 5 baieti, toti cu metal prin vene. Aveam mereu cu noi aceleasi sticle de bere si nelipsitele tigari.

Ne-am propus sa mergem la un concert. Dar nu orice concert, ci la Korn. Cea mai ascultata trupa de nu-metal, desigur dupa Slipknot.

Majoritatea oamenilor se uitau ciudat la noi crezand ca cine stie ce pagube facem. Dar nu aratam dubios deloc. Doar niste pustani, toti imbracati cu tricouri Korn, care radeau si erau nerabdatori sa ajunga la Arene.

[...]

Fetele s-au dus sa ocupe loc in fata scenei, baietii au fugit sa ne ia cate o bere si eu m-am dus la baie singura. Se pare ca a fost o alegere proasta. Tipul care a vrut sa ne cunoastem mai bine pe facebook era si el aici.

-Heey! Tipa care n-a mai intrat pe facebook de dimineata.

Intre timp eu incercam sa ma fac nevazuta, dar imi puse mana pe umar.

-A..te stiu.Mihai  nu? ma straduiam sa nu para ca fugeam de el.

-Da. Singura?

-Nu chiar. Sunt cu niste prieteni si..uhm..iubitul meu

-Oh, inteleg. Pai mai vorbim, si se strecura prin multime.

Am alergat repede in fata scenei si a inceput nebunia. Trupele din deschidere au intretinut atmosfera, noi facand pogo si altii mai curajosi bagandu-se in mosh pit. Veve,roscata grupului, facea crowd-surfing si cand s-a dat jos era sa cada dar a prins-o un metalist dragut. Nu s-a mai intors la noi, ci a ramas langa el pana la pauza. 

De data asta am fost singura sa-mi iau ceva de baut si iar am dat de tipul ala. Cred ca ma urmareste. Norocul meu a fost ca Alin,vikingul grupei, s-a tinut dupa mine. M-am intors la el si l-am sarutat, trecandu-mi mainile prin parul lui. Cu coada ochiului am vazut ca Mihai inca se uita la mine, asa ca mi-am continuat sarutul cu vikingul. Trebuie sa recunosc ca mi-a placut, adica saruta bine, si niciodata nu m-am gandit la el la ceva mai mult decat un prieten. Isi pusese mainile pe talia mea si ma trase mai aproape de el. I-am spus la ureche ca ar trebui sa ne intoarcem pentru ca o sa urce pe scena imediat Korn. M-a luat de mana si ne-am indreptat spre scena, iar eu nu m-am mai uitat dupa acel Mihai. Era o pierdere de timp.

[...}

Am plecat in drum spre casa cu Alin. Cred ca incepe sa imi placa de el. Are un par lung si saten, niste ochi caprui in care te poti pierde cu usurinta, iar buzele..pai buzele lui ofereau cel mai cald si afectuos sarut posibil.

Cu cat ne departam de Arene linistea ne cuprindea din ce in mai mult, iar aceea liniste era apasatoare. Parca voiam sa ii spun ca am inceput sa tin la el de la acel sarut, dar daca el nu simtea la fel si o sa ne stricam prietenia. Ce o fi, o fi.

-Alin, stii cand te-am sarutat...

-Shh, si ma oprise din a mai scoate un cuvant. Nu am terminat acel sarut, spusese in timp ce se apropie si mai mult de mine, mainile lui coborand pe solduri. Ne-am continuat sarutul inceput la concert, dar de data aceasta fiind mult mai pasional si mai placut. Degetele mele se jucau cu parul lui putin ondulat, iar mainile lui coborau si m-a ridicat putin.

-Dar trebuie sa-ti spun ceva, i-am zis la ureche.

El s-a oprit din a ma saruta si se uita fix in ochii mei...








In mine soaptaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum