Promienie słońca wpadały do pokoju przez szczeliny w żaluzjach. Padały prosto na twarz śpiącego Zayna. Chłopak jęknął i potarł oczy, ziewajac z niewyspania. Sięgnął ręką do szafki nocnej biorąc z niej telefon i sprawdzając godzinę. Zegarek wskazywał 10:16. Zayn odłożył telefon i postanowił ponownie zasnąć. I nie ważne jak bardzo chciał zasnąć nie mógł. Wstał z łóżka i poszedł wykonać poranną toaletę. Kiedy wszedł z powrotem do sypialni jego telefon zaczął dzwonić. Sięgnął po niego i sprawdził kto dzwoni. To Liam, jego najlepszy przyjaciel od zawsze. Przyciągnął palcem po ekranie i przyłożył telefon do ucha.
- Słucham? - Powiedział.
- No cześć Zayn! Chcesz dzisiaj wpaść do mnie? Wypilibyśmy piwo i takie tam - usłyszał w słuchawce głos Liama.
- Tak spoko, o której? - Zapytał, patrząc na godzinę.
- Wpadaj jak najszybciej! Potem możemy iść na pizze z Danielle*^*
Zayn czekał aż Liam otworzy mu drzwi. Po chwili drzwi się otworzyły i wychylił się Liam. Wpuścił Zayna do środka i poszedł do kuchni. Chłopak poszedł do salonu i usiadł na kanapie biorąc pilota i przełączając kanały. Po chwili Liam wrócił z dwoma piwami i chrupkami, siadając obok Zayna. Podał jedną puszkę chłopakowi i otworzył swoją, upijając łyk.
Siedzieli oglądając telewizję bez sensu. Zayn spojrzał na Liama i wtedy go uderzyło jakie jego przyjaciel miał ładne brązowe oczy. Po chwili Liam wyczuł wzrok Zayna na sobie i spojrzał na niego.
- Co się tak patrzysz? - Zapytał patrząc w oczy chłopaka.
-Nic, nie ważne. - spojrzał w dół na swoje piwo czując że policzki go zaczynają piec.
- Uh..okay. Może zadzwonię do Danielle i wyjdziemy gdzieś na pizze?
- Tak jasne. Umieram z głodu - Zayn się zaśmiał i po chwili już szykowali się do wyjścia.*^*
Siedzieli jedząc pizze, śmiejąc się w trójkę że wszystkiego i z niczego. Zayn nie miał nic przeciwko przebywaniu w towarzystwie Liama i Danielle, ale jeśli miał być szczery przeszkadzało mu to, że sam był bez dziewczyny. Obserwował dwójkę zakochanych naprzeciwko niego i wtedy zauważył w sobie coś dziwnego. On obserwował i podziwiał Liama, a nie Danielle. Czuł się dziwnie i bardzo niekomfortowo. Udał, że dostał wiadomość i musi iść do domu. Zostawił pieniądze, pożegnał się i wyszedł. Odetchnął świeżym powietrzem i ruszył w stronę swojego mieszkania. Myślami był cały czas z Liamem. Zastanawiał się nad wszystkimi swoimi uczuciami i tym jak się zachwycał jego urodą.
Wszedł do mieszkania, rozebrał się i opadł na kanapę. Westchnął i zamknął oczy. Cały czas myślał o Liamie. I wtedy zdał sobie ze wszystkiego sprawę... zakochał się w Liamie...*____________________*
Mam nadzieję że się podoba ;)
CZYTASZ
Secret Love Song || Ziam Mpreg
FanfictionZayn zakochuje się w Liamie i boi się mu powiedzieć. Liam ma przecież dziewczynę! Są przyjaciółmi od kąd pamiętają. Liam twierdzi, że jest w 100% heteroseksualny ale... Albo Co się stanie kiedy przyjaciel zakocha się w przyjacielu? Czy będą kiedyś...