Selinin ağzından
Emreyle sevgili oluk. Masada aliyle karşılıklı oturuyorduk. Birden bacağıma tekme attı kaş göz işareti yaparlen ben de ona tekme attığımı sandım. Ama ahh sesi haluk abiden geldi. Odama gittikten bi süre sonra ali geldi.
S- çıl odamdan
A hadi ama bundan sonra böylemi olcaz.
S- ali sen bana tecavüz etmeye kalktın.
A- tecavüz?
S- aklından geçti.
A- san kendimi affettirmek için ne yapmalıyım
S- benden uzak durmalısın. Hadi çık odamdan
A- peki
Ohh,be çıktı sonunda kıyafetlerimi giyer giymez ikişer üçer merdivenlerden inip Emrenin arabasına bindim. Emreden ayrılmayı düşünüyorum. Çok yalaka. Tuvalete giderken bile nereye gittiğimi soruyo. Emre ben ali tuğçe mert. Emrenin evinde partiliyoruz. Tuvalete giderken Aliyle mertin konuşmalarını duydum.
-abi sen bu kızı seviyosun.
- saçmalama mert. O kezoyumu.
- kendini kandırmanın yeni yolları.
- tamam, hoş kız güzel kız. Ama bu aşk mı bilmiyorum. Ayrıca bu saatten sonra kaç yazar ona neler yaptım. Selin beni affetmez ki.
- şansını dene ali.
- denerim. Hadi içeri gidelim.
Nasıl! Ali beni seviyo mu? O zaman neden bunları yaşattı. Biran önce eve gitmek istiyorum... Eve gider gitmez çantamı bırakıp alinin odasına gidiyodum ki arıza beni lafa tuttu. Kapıyı çaldım. Ama açmadı. Bende kspıyı....
Alinin sırtında yara izleri var. Öylece dondum kaldım. Arkasını dönüp beni gördüğünde o da donup kaldı.-sırtına ne oldu!
- yok bi şey. Sen neden geldin. Bu aramızda kalırsa sevinirim
-ben bugün...
Nazlı birden odays daldı.
-ali anneni hastaneye kaldırmışlar.
Hep birlikte hastaneye gittik. Gece Alinin yanında kalmak istiyorum. Ali yalnız başına otuyodu. Yanına gidip oturdum.
- nasılsın
-yalnızım. Ben hep yalnızdım. Anneme bi şey. Olursa...
-olmuycak ali.
- beni affettin mi selin. Bi kişiyi daha kaybedemem.
- şimdi zamanı değil biliyorum. Bugün mertle konuşurken ciddi miydin
- bunu sonra konuşalım
- uyu biraz istersen.
-yanımda kalıcak mısın
-söz
Offf, karmaşık duygular içibdeyim. Ama bunun olmayacağının farkındayım. Alinin benden nefret etmesi lazım. Yoksa... kendimi kaptırabilirim. Ali uyduktan sonra eve gittim. Odama girer girmez Nazlının çatık kaşlarıyla karşılaştım.
N: sorcaktım soramadım. Alinin odasına girdiğimde neden alinin gömleği yoktu.
S; ya nazlı senin daldığın gibi bende daldım çocuğun odasına.
N: sen bu saate kadar nerdeydin.
S; ya ablalık mı taslıyosun sen arıza hadi yaylan.
Ohh be mis gibi yatağım. Derken aklıma Alinin sırtındaki izler geldi. Yani anlıycağınız uykusuz bi gece geçirdim. Sabah erkenden hastaneye gittim. Bu aliden uzak kalma kuralını daha sonra uygulayabilirim. Ali düne göre biraz daha iyiydi.
S; nasılsın.
A: iyiyim
S; zamanı değil ama dün gece sırtında izler vardı. Sırtına noldu
A: kavga ettik çocuklarla
S; neyle vurdular :-(
A: boşver.
S; kemer yarası gibi acıyo mu? Doktora gösterdin mi ya da ilaç kullanıyor musun
A: hayır.
S; ama benim içim raha...
Dr: ali bey maalesef. Sevilay hanımı kurtaramadık.
A: ö_öldü mü.
Alinin gözleri doldu. Olduğu yere çömeldi birden. Sonra ağlamaya başladı. Bağıra bağıra ağlıyodu. Şoku üzerimden attıktan sonra o manzaraya dayanamayan kalbimin sesini dinleyerek gidip aliye sarıldım. Ben de ağlamaya başladım. Ali kendine geldikten sonra onu taksiyle emrenin evine götürdüm. Evde tek emre varmış.
E- kötü haber tez duyuldu. Kardeşimm..
A: su
S; ben getiririm.
Mutfağa gidip arkamı döndüğümde emreyi gördüm. Git gide yaklaşıyordu.
S; emre en yakın arkadaşın annesini kaybetti yardıma ihtiyacı var. Sen burda benimle fingirdeşmeye çalışıyosun. Yazık sana.
S; ali eve gidelim mi
Dedim alinin yanına giderek. Vaş salkamakla yetindi. Taksiyle eve gittik. Aliyi odasına öıkardım. Koskoca Ali Mertoğlunun yanında kimsesi yok. Kimsenin umrunda değil. Aliyi yatağına yatırdım.S; uyumalısın.
A: öldü o dimi
S; bunu kendine yapma
A: ne kadar yalnızım dimi. ALİ MERTOĞLUnun yanında sadece Selin Yılmaz var. Kimsem yok benim.
S; böyle düşünme
A: bunlar doğrular. Beni biraz yalnız bırakır mısın.
S; emin misin
A: lütfen
Acıyorum ona. Bunun farkında bu yüzden beni yanında istemiyo. Gözleribe bakınca çok derinlerde gözleri yaşlı küçük bi erkek çocuğu görüyorum. Masum masum bakıyo. Oda bu hayatı istemiyo belli ki.
Sabah uyandım. Üzerimi giyip Alinin odaına daldım. Girmemle çıkmam bir oldu. Dün benim acıdığım. Masum bulduğum Ali şu anda benim odasına daldığımı fark etmedi bile. Neden. Çünkü o şimdi bi kızla birlikte oluyo. Ne kadar aptalım. Büyük bi hışımla odama daldım. Çantamı yere attım. Bi süre uyyakalmışım. Uyandığımda Aliyi gördüm.
A: onu özlüyorum.
S; sen kendini acındırmata mı çalışıyosun. Az önce bi kızla birlikteydin. Şimdi gelmiş burda duygu sömürüsü yapıyorsun.
A: sen nerden....
S; ben uyanır uyanmaz sana destek olmak için yanına geldim. Merak etme eğlencenizi bozmazdım. Zaten bişey görmedim. Ben burda bütün gece seni düşünüyodum.
A: yeter! Gelmeyin üzerime. Bizler yani zenginler böyleyiz.
S; sen iğrençsin. Çık odamdan.
A: peki
Alinin ağzından:
Ben ne ara böyle oldum. Annem öldü. Bense böyle bişey olmamış gibi gidip adını bile bilmediğim bi kızla yattım. Selin haklı. Ben niye yaşıyorum ki. Duygusuz sakağın tekiyim. Selin bike beni benden çok düşünüyo.