OLDU GALİBA

110 3 0
                                    

Selinin ağzından
Şimdi biz Aliyle sevgilimiyiz. Çok heyecanlı ya. Aslında bu zamana kadar hiç Aliyi seviyomuyum diye düşünmemiştim. Ali öyle diyince birden söyleyiverdim. Rüyamda aliyi gördüm. Maviş maviş sırıtıyordu. Bi hışımla kalkıp yüzümü yıkadım. Miki Mauseli pijamamla Alinin odasına daldım.
-Uyan artık maviş.

-uyumuyodum ki. Selin konuşmamız lazım.

-tamam, konuşalım.

-Selin olmuycak. Yani biz olamayız, olmamalıyız. Babam, annen, birsürü şey.

-Vazmı geçiyosun. Gizlice olur herşey.

-Olmaz, fgizlice olamaz selin. Her istediğimde seni öpemiycem. İnstagramda fotolarımız olmuycak. İki sevgili aynı evde yabancı gibi yaşıycaz.

-Üvey kardeş gibi demek istedin sanırım.

-Selin bunu onlara söyleyebilicek misin.

-Bunu bilirlerse mahvoluruz ali. Böyle bişeye izin vereceklerini mi sanıyorsun.

-Ya hep ya hiç Selin.

-Nasıl yani. Daaha herşey yeni başlamışken. Söylesek bile izin vermezler Ali. Herşey berbat olur.

-Giyinicem çıkar mısın Selin.

-Hiç ali hiç.

Buda ne şimdi. Tamam haklı biliyorum. Ama herşey zamanla düzelirdi. Belkide ayrılmamız daha doğrudur. Tabii şu an sevgilimiyiz yoksa ayrıldıkmı onun bile farkında değilim. Ama büyük ihtimalle ayrıldık. Daha yirmidört saat bile geçmedi. Sanırım Aliyi seviyorum, ama aşık değilim. Eğer olsaydım bunu göze alabilirdim. Ali şimdi kesin emrelere gider. Üzerime kot şortumu ve belimi açık bırakıcak bi siyah dar bi bluz giydim.
Aldığım son habere göre Ali emrenin yanında değilmiş. Bu hayattan çok yoruldum. Sahilde yürürken bankta arkası dönük oturan aliyi gördüm. Gidip yanına oturdum. Denizi izliyerek konuşmaya başladık.

-Neden böyle yapıyorsun mavi

-Napıyomuşum

-Birbirimizi daha yeni bulmuşken ayrılıyoruz.

-Bak sen daha babamı tanımıyorsun.

-Anlat o zaman maviş.

-Sırtımdakileri o yaptı.

-ne! O senin baban nasıl böyle birşey yapar.

-size.zarar vermez. Korkma o anneni seviyo.

-Bende seni seviyorum mavi.

-Sevdiğini.sanıyosun ya da sevmek istiyorsun. Eğer bana aşık olsaydın, eğer benim kadar sevseydin hiç düşünmezdin. Gizlemek istemezdin, gerekirse bütün dünyayı karşına alırdın.

-Ben seni gerçekt...

-Sen bana sadece acıyorsun selin.

-Olmuycaksa uğraşmıycam Ali. Umut var mı.

-Bak ne kadar çabuk vazgeçtin. Umut yok selin. Umut bize yok.

Alinin ağzından
Herşey benim suçum. En başında seline açılmakla çok büyük hata yaptım. Nolursa olsun onu sevicem. Onu gördüğüm her saniye böyle geçicek. Babam dün akşam selinle konuştuklarımızı duymuş. Bana yapıcakları hiç umrumda değil. Ama selin. Başta blöf yapıyo sandım. Ama o bunları yapar. Babam Berline gitmem için bilet aldıpını söyledi. Ama burdan bu kadar çabuk kopamam. Amcamın istanbulda bi dağ evi var. Bi süre orda kalıcam. Seline en ikna edici yalan olarak haber vermemeyi buldum. Savaşdan başka kimsenin haberi yok. Olmuycakta. Eve gidip eşyalarımı toplamaya başladım. Savaş beni yolcu edicekti kapının önünden.

ACILI AŞK••¦|•• ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin