İyi geceler

128 4 0
                                    

Alinin Ağzından
Sabah Selinin odasının önünden geçiyodum. Ani bi kararla kapıyı açıp girdim. Çok güzel ve masum uyuyordu. Saçlarını okşadım.

A: seni seviyorum koca gözlü kız.

Nasıl olsa bunları duymuyo. Aşağı indim. Hızlıca birşeyler hazırladım. Dışarı çıkıp biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var. Savaşın yanına gittim. Elinde silah vardı.

A: bu silah ne oğlum.

Sa:abi şu yiğit midir nedür bitti o bitti. Hadi ben çıkıyorum.

A: bekle bende geliyorum.

Sa: sen?

A: hadi gidelim.

Normalde bu kavgalara hüç karışmazdım. Ama dayak yemek istiyorum. Belki kendime gelirim. Mutsuz ettiğim insanları görürüm. Gerçekleri görürüm.

Selinin ağzından

Hiç değilse aklımda dönüp dolaşan şüpheler gitti. Alinin benü sevmediğine artık eminim. Sevseydi ikinci defa başkasıyla birlikte olmazdı. Üzerime rengarek bi şort tulum girdim. Saçlarımı da yapıp aşağı inerken merdivenlerde oturmuş Aliyi gördüm. Yanından geçip gidiyodum ki Alinin suratındaki kanları ve izleri gördüm.

S; Ali noldu sana!! Kim yaptı bunu!!

Birden ali kalkıp bana sarıldı.

A: ben herkesi mutsuz ediyorum.
S; hayır, sen iyi birisin.

A: ben duygusuz salağın tekiyim. Selin ben gitmek istiyorum.

S; nereye

A: uzaya. Sadece sevdiğim insanla. Yalnız başıma yaşamak istiyorum.

S; mesela kiminle giderdin.

A: boşver.

S; hadü gel. Yaraların mikrop kapıcak.

Alinin yaralarına ilaç süeerken gözlerini bile kırpmıyodu.

S; acımıyo mu

A: acıyo. Ama kalbim daha çok acıyo.

Birşey demeden yaralarını temizlemeye devam ettim.

S; kim yaptı bunu

A: kavga ettik.

S; karşılık vermedin herhalde. Yoksa bu kadar dayak yemezdin.
A: dayak yemem lazımdı.

S; gözlerindeki o küçük çocuk yine çıktı.

A: kalıcı değil.

S; keşke kalıcı olsa.

A: yalnızken olmuyo. Beni kimsenin sevmedi bi dünyada olmuyo. Kötü görünmem, kaba sert güçlü görünmem gerekiyo.

S; yalnız değilsin. Ben senin arkadaşınım.

A: sadece arkadaş (fısıldayarak)

S; kendini yalnız hissetme. Tuğçe emre mert didem hepsi senin arkadaşların. Hem,,, bi parmağınla bir sürü kız...

A: ben onların yanındada yalnızım. O kızları istemiyorum. Ben se__ neyse ya. Teşekkür ederim.

S; önemli değil. Kendini yalnız hissettiğin herzaman yanındayım.

Bu gün çok güzel geçicek gibi bi his var içimde. Aşağı inerken nazlıyı gördüm. Görmemezlikten gelerek emrenin arabasına bindim. Baya eğlendik. Tuğçe o kadar da kötü biri değilmiş. Anneme Alinin de burda olacağı yalanını söyleyip bu gece burda kalmak için izin aldım. Sonra mutfağa mısır patlatmaya gittim. Oyunumuzun tam ortasında annem aradı-

"Efendim annecim."

"Selincim Ali orda mı"

"Burda annecim."

"Versene bi"

"Olmaz! Şeyy ali lavaboda."

"Selincim hemen eve geliyorsun. Ali burda bence eve gelip Aliden onuda yalanına karıştırdığın için özür dülemelisin."

"Ya off, evde konuşuruz çaeww"

E tabi mal selin. Aliye söyleseydim de hazırlanıp gittseydi. Üzücü haberi verip taksiye atladım. Eve geldiğimde Ali ve annem koltukta oturuyorlardı. Ali napıyım bakışı atıyodu.

"Selin aliden özür dile."

"Gerek yoktu Güne.....

"Gerek var alicim, hadi selin"

"Özür dilerim' oldu mu"

"Oldu"-

Dedi ve annem sonunda gitti.

S; offf. Rezil oldum ya.

A: iyi geceler

S; sadece bunu mu söylüyceksin. Belki emreyle aramızda daha ciddi şeyler başlaya....

A: iyi geceler selin.

Offf, trip mi atıyo b.... tabi ya selin sen niye emreyi anlatıyosun. Bak, yanlış anladı. Şimdi gidip açıklama yapsam dahada çıkılmaz olcak. Aman beiçinden geleni yap selin. Alinin kapısını tıklattım. Gel sesiyke odaya nükleer bomba gibi girdim.

"Sen bana trip mi atıyon."

"Yoo, ben niye sana trip atıyım."

"Bi sorun mu var. Benimle konuşabilirsin mavi."

"Yalnızım. Annem gittikten sonra daha çok yalnız kaldım."

"Kaç kere daha söyliyim. Sen yalnız değilsinnnn."

Hayy, ben senin gibi telefonun. Zırrr zrr. Emre tabiki.

"Açmıycan mı"

"Gereksizin teki"

İkinc aramayı açmak zorunda kaldım. Odama gitmek zorunda kaldım. Aliyle konuşuyoduk ama.

-ne var emre

-aşağı in.

Alinin ağzından

Camdan dışarı bakıyodum. İçeri azcık hava girsin. Aa, o emrenin arabası değil mi. Selin de çok tatlı olmuş. Ayıcıklı ayıcıklı. Oğlum kız bi saattir yanındaydı. Oha, niye buluşuyolar onlar. Pencerenin tam altındalar. Bi yandan izlerken bi yandan da dinliyodum.
-Selinim

- bağırma, bağırma!

Birden öptü selini hem de dudaktan. Selin de hemen itti. O işin ayrı kısmı.

-birdaha haberim olmadan beni öpmeyi deneme

-nasıl haber ve...neyse bize gelsene selin.

- hey allahım ya. Oğlum ben sizin evden niye çıktım.

-hee, pardon.

- emre ara verelim. Buraya geldiğin iyi oldu. Bende bu u nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum.

Emrenin birşey demesine fırsat vermeden eve girdi. Bende hemen selinin odasına gidip Selini beklemeye başladıö. Selin beni gördüğünde ağzını kapamasaydım az daha çığlığıyla bütün evi başımıza yıkıcaktı.

-emreyle ayrıldınız sanırım.

-sen bizi mi izliyodun.

-yoo hava almak için camı açtığım da duydum.

O sırada biri sohbetimizin içine etti. Nazlı.

-OoOo gençler hayırdır. Yani h@¥!rd!r

-ya yok birşey ikiz.

-hehe. Gece gece yasin okumak için mi birliktesiniz. Allah kabul etsin.

-off, arıza

Ay hande erçelin 30. Bölümde -yom şu konuşmalarına bayıldım. Çok tatlı ve samimiydi. Ama insan yadırgamo değil.

-Turta yapıyom . (@handemiyy)



ACILI AŞK••¦|•• ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin