TomNunta va avea succes cu siguranță, iar poporul va crede ca sunt un om asa de bun pentru ca ma ocup de regatul raposatului meu frate si ma voi casatori cu nemernica aia mica de fiică-sa.
Mă îndrept spre camera lui Alice. Bat la ușa, dar cum nu imi raspunde, intru.
- Alice! Esti aici?
Nici un raspuns.
- Unde naiba ești?!
Dressingul este gol și pe măsuța de langă geam este o foaie scrisă de hârtie. O citesc și simt cum săngele îmi fierbe de furie. Ies nervos din cameră si mă îndrept spre sala tronului.
- Unde este Alice, incompetenților?! V-am adus aici degeaba? Puteam foarte bine să ma las pe mâna slujitorilor lui frate-miu, dar nu, eu v-am adus pe voi sa o păziți pe mica aia...
- N...nu am vazut-o iesind pe u...ușă...
- Ahhh...
John
Mă bucur enorm de mult că Alice a reușit să scape de nemernicul ăla, dar în același timp, sunt foarte trist că am pierdut-o... pentru totdeauna...
Mereu am iubit-o cum ea nici nu își poate imagina, dar nu am avut curajul sa i-o spun în față. Aș fi putut să îi cer să se mărite cu mine și in felul ăsta am fi salvat regatul; dar nu știu dacă si ea m-ar fi iubit la fel.
Alice
Calgary nu este foarte departe de America, deci zborul nu a durează mai mult de 3-4 ore. Eu și Brian suntem singurii pasageri. Mi-ar fi plăcut să fi venit si mama sau John... E un prieten așa de bun. Îmi pare rău că.... În fine, nu mai contează.
Pilotul mă anunță că ne apropiem de destinație. Ajunși, vad o femeie cu părul castaniu deschis iar lângă ea, o fata blondă. Alerg spre ele și le îmbrățișez.
- Anne! Clara! Mă bucur enorm să vă vad! spun eu zâmbind.
- Și noi! spune Clara. Nu te-am mai vazut de ani de zile. Tu și Anne erați micuțe...
- Mamă! exclamă Anne. Oh, mi-a fost așa dor de tine.
- Si mie!
- Veniți! Mașina este parcată aproape. Haide Brian!
- Woof! Woof!
Cu Brian lângă mine, Anne și mătușa Clara, ne îndreptăm spre un Audi A5.
- Asta-i mașina pe care mi-a trimis-o Rose acum ceva timp. Ne-a ajutat enorm, pe mine și pe Anne.
Deschidem portierele si intram. Mașina mirosea genial si simțeam cum parfumul îmi îmbină nările.
- Mmmm... Miroase foarte frumos!
- Eu l-am ales! se laudă Anne.
Restul drumului nici nu am simțit când l-am parcurs și am vorbit cu mătușa Clare și Anne despre ce am mai făcut de când nu ne-am mai văzut.
- Am ajuns!
Am coborât în fața unei case măricele, cu un gard viu superb, semn că mătușa se ocupa intens de grădină, când nu era la slujba ei de manager a unei companii de produse cosmetice.
Anne se grăbește să deschidă ușa în fața mea si strigă:
- Bine ai venit acasă!
Hey people! Ce mai faceți? Stiu că nu am mai scris de mult la ambele cărți și nu e că nu am avut idei, ci e timpul de vină. Off... Pe viitor va promit că o să scriu mai des. Astept pareri!
Bye! :*
CITEȘTI
You, me and them
RomanceAlice este nevoita sa isi paraseasca tara, unde urma sa devina regina, din cauza unchiului ei care doreste tronul si este dispus sa ucida pe oricine ii sta in cale pentru a-l avea. Ajunsă în L.A., unde matusa si verisoara ei o asteapta, este nevoita...