rozdział 10

421 19 4
                                    

Jakieś 10 minut później byliśmy na miejscu wyścigów. Już z daleka widać było swiatła lamp , tłum ludzi ,dużo sportowych samochodów i słychać było głośną muzykę, dziewczyny tutaj wyglądały. ....no nie oszukujmy się wyglądały jak jakieś dziwki , ubierały się w spódniczki które ledwo co zakrywały tyłek , strasznie krótkie crop-topy , albo wogóle ich nie miały i chodziły w samych stanikach i wysokich szpilkach , a faceci slinili się na ich widok i założę się że każdy tutaj chciałby którąś przelecieć ,przecież z daleka widać jak się slinia haha co prawda jest tu nawet paru przystojniaków za którymi można się obejrzeć :) :)
Dojechałam moim samochodem na linie startu nie musiałam przejmować się zapisami bo zawsze mam miejsce dzięki mojemu staremu przyjacielowi Rayanowi w sumie tylko on i ludzie z naszego gangu wiedzą jak wyglądam ,no teraz doszli 1D mam tylko nadzieję że nie użyją tego przeciwko mnie ,ale teraz w sumie jesteśmy w jednej drużynie więc chyba nie muszę się tym przejmować prawda ????
Oby . Wysiadłam z auta i podeszłam do chłopaków którzy na mnie czekali oczywiście miałam na sobie maskę .
-dobra widzicie tego dupka (Luke)
-no właśnie nie , ale no niewieże że ominie okazję aby zdobyć tytuł Sel (Niall)
-masz rację ,musi gdzieś tu być (Ash)
-słuchajcie o wilku mowa ( Harry)
CO !!!
-NO ,no, no Sel moja śliczna jak miło cię widzieć (chciał mnie przytulić ale Całym go odepchnął.
-zabieraj łapy skur****nie
-o I chłopcy i 1D jak ja was dawno nie widziałem
- gadaj po CO wróciłeś , życie ci nie miłe -warknęłam
-a ty jak zwykle nerwowa , złość piękności szkodzi , a wracając do twojego pytania dla wyrównania porachunków
-po co ci to wyjedź puki żyjesz ,chodzi ci tylko o jakieś głupie wyścigi
-już ci kiedyś pisałem nie chodzi tu tylko o wyscigi ale o tym kiedy indziej
- spadaj stąd zanim strzele ci kulkę w łeb (Harry)
-spokojnie Harry
WSZYSTKICH ZAWODNIKÓW PROSIMY NA LINIE STARTU
-w tym momencie usłyszeliśmy głos prowadzącego z głośników
-No cóż na mnie pora , życzę C powodzenia na wyścigach ... A no i uważaj na zakrętach wiesz dużo tu osób które chciałyby abys wpadła w poślizg czy coś w podobie to papa
-Sel nie startuj (Luke)
-co czemu
-nie słyszała to było typowe ostrzeżenie mam źle przeczucia
(Ash)
- nie tylko ty może to dobry powód żebyś nie startowała (Liam)
-No chyba sobie żartujecie , wiem że się o mnie martwcie ale ja i tak startuje , będę uważać ok???
-ok-powiedzieli wszyscy -ale uwazaj na siebie (Calum)
-dobrze nie martwcie się -przytuliłam wszystkich i udałam się na linie startu .....

Komentujcie ,starałam się uważać na błędy ,ale jak coś zobaczycie dajcie znać ♡♡♡♡♡♡

Dwa Życia /5sosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz