Peşinden koştum ama sokağı döndüğümde izini kaybettim .Geriye sahile dönüp çantamı aldım ,telefonunu çıkarıp aysimayı arayıp gelip beni almasını istedim.Biraz daha bankata oturdum küpemin biri düşmüştü onu fark ettim sanırım koşarken düştü dedim ve düşünmeye başladım kimdi o?neden beni kurtarıyordu ? Nereden tanıyordum onu ? Adı neydi? Acaba neden gitti ? Derken omuzunda bir el hisettim korkuyla hemen arkama döndüğümde aysimayı bana bakarak güldüğünü gördüm hemen gidip boynuna sarıldı beni kar kurmasına rağmen . gidip sarıldı.
-eşek gel buraya seni özlemişim (miray ben) ( eşek aramızda iyi bir kelimeydi tatlı anlamı taşırdı bize göre )
-eee nasılsın kuzum ne derdin var anlatbakim.(aysima)
-hm ben biraz üşüdüm arabada anlatımın (ben)
- tamam hadi gidelim (aysima)
Yavaş yavaş arabaya doğru yürümeye başladık araba çokta uzakta değildi ama hala aklımda o vardı.arabaya bindik derin bir nefes alıp verdim.
-EE nereye gidiyoruz hanımefendi?(aysima)
- Size gidelim.(ben)
- evet dinliyorum anlat bakayım ne oldu (aysima)
-ofof (ben)
-of değil af af (aysima)
Aysima her zaman beni böyle Teselli ederdi
Bugünkü olanları anlatım yüzünden de anlaşıldığına göre üzülmüştü.
-aman buda geçer dert etme bak hayallerini gerçek oluyo bu son senemiz artık mesleklerini var . bide aynı hastanede çalıştıkmı tamamdır hayat bize güzel.(aysima )
-Rabbim binada şükür .dedim (ben) artık eve geldik.arabadan inip aysimanın koluna girdim merdivenlerden çıkmaya başladık 5. Kata kadar çıkmış lazımdı asansör vardı ama ben asansörlerden çok korkarım . artık nefes nefese kalmıştık zile basdık şükran teyze kapıyı açtı şükran teyze. aysimanın annesi.
-O kuzuların hoş geldiniz (şükran t.)
Aysimayla aynı anda
-hoşbulduk dedik ve içeriye geçtik odada ahmet amca oturmuş enes le ilgileniyordu bir yandanda çayını yudumluyordu ahmet amca aysimanın babası enes ise kardeşi henüz 10. Yaşında
Ahmet amcaya selam verip karşısındaki koltuğa oturduk havadan sudan konuşuyorduk şükran abla bizede çay getirmiş doğrusu utandım iki genç kız otururken onun çay ikram etmesi iyi değildi çayımızı aldık .Şükran teyze yanımıza oturdu .ve konuşmaya başladı.
- nasılsın miray annemlerin nasıl ?diye sordu
Bende dedem ve babanemi anlatım .
- ah canım geçmiş olsun .(şükran t.)
Ahmet amca da geçmiş olsun dedi hemen aysima lafa karıştı
-neyse artık yatalım geç oldu dedi hemen benim koluna girdi odadan çıkarken ikimizde hayırlı geceler dedik ve çıktık.odaya gittik aysimayla köyü bir sohbete başladık ...... Bi baktım saat00.47
-ooo saat geç olmuş hadi yatalım dedik hemen yatar yatmaz uykuya daldım sabah kalkıp aysimayı uyandırdım sabah namazını kılıp üzerimizi giydim yanımda kıyafet olmadığı için aysimanın elbisesini giydim kahvaltıyı hazirladik hemen birşeyler atıştırıp evden çıkıp üniversite ye gittik hemen sınıfa girdik sıranın üzerinde bir zarf vardı. Hemen alıp okunmaya başladım.Nasıl iyimi sizce devam etmelimiyim lütfen yorumlara yazar mısınız daha yeni olduğum için 2 okuyucu bile yorum yazsa sevinirim lütfen yardımcı olun !!!