~Düğün~

114 4 0
                                    

Esneyerek kalktım ve birazcık heyecanlıyım çünkü evleniyorum doğal birşey demi annemin sesiyle irkildim "Azra kalk kızım Aras geld-" demeden sözünü kestim "Tamam anne tamam!" diye bağırdım pardon böğürdüm ve banyoya gidip üstümü giydim eyeliner imi çektim ve aşşağı indim Aras"Hadi çabuk ol daha kuaföre gideceğiz "dedi bende hemen anneme öpücük kondurdum ve arabaya bindim biraz sessizlikten sonra Aras" Hala küs müsün nede olsa bugün evleneceğiz hadi ama çocuklar küser "
" Canım benim sen düşün kızları sorun yok "diye atarlandım
" Tamam gel selfi çekelim ve benim sayfamda paylaşalım "dedi bu fırsat kaçmaz
" İyi "dedim yanak yanağa poz çekip sayfasında benide etiketleyip paylaştı
***
Kuaförde Arasın gelmesini bekliyordum telefonum çaldı ve arayan:Hödük tü acıp" Nerde kaldın Aras! "diye cırladim" Ay bağırma aşşağıdayim in aşşağı "
" Bana emir verme! "
" Hadi Azra! Hadi! "dedi aşşağı indim Aras orda mal mal pardon bön bön bakıyordu" A-Azra "
" Ne! "dedim sinirliydim ona sinir şey
" Bin arabaya of biran önce akşam olsun ya-"
"Hayır canım aklından bile geçirme yoks-"
"Geçiriyorum merak etme yoksa ne yaparsın bacaksız bücür çok korktum  sen kork benden" dedi resmen akşam sapacaz diyordu tovbe bism.
Düğün Salonuna gelmiştik kapımı açmadı bende "Merak etme Aras ben açtım kapımı" dedim seslenmedi salona kolkala girmiştik herkes bizi alkışlıyordu felan filan klasik şeyler nikah memuru geldi "Siz Ahmet DEMİREL in kızı Azra DEMİREL Adnan oğlu Aras SAYER ile........" dayanamayıp sözünü kestim "Evet EVET kabul ediyorum" dedim bağırarak Aras bana mal mal bakıyordu ne be sıkıldım ama ya!
"Siz Adnan oğlu Aras SAYER Azra DEMİREL ile evlenmeye..... "adam konuşurken bende ne olacak diye beklerken Aras" EVET! "diye bağırdı pardon böğürdü ne olduğunu anlamadan bana aile denen cüzdanı verdiler gülümse Azra gülümse!
Sonra anlimda bir sıcaklık hissettim galiba Aras beni öpmüştü ne galibası harbiden öpmüştü hiç bu kadar yakın bir erkekle olmamıştım ve annemin sesiyle irkildim noli la "Kızım dans pistine çıkın hadi herkes sizi bekliyor" dedi ve Aras beni tutup piste gittik şarkı
Öyle sevdim ki ben seni
Tarifi yok hiçbir dilde
Dünyanın en mutlu insanı yaptın beni
En kötü günümde bile
.
.
.
Diyerek devam ediyordu Aras "Neyin var bir soğuk davranıyorsun?"
"Yok ya bişeyim"dedim inanmayan gözlerle bana baktı Adnan baba bize bakarak babamla bir şey konuşuyordu Aras"Çok mutlu babamın mutluluğunu boznak istemiyorum Azra sende bana yardım edeceksin"
"Keşke emir kipini kullanmasan "
" Anlamadım"
"DİYORUM Kİ EMİR KİPİNİ KULLANMASAN"dedim bağırarak Hödük seslenmemisti şarkı bitince masaya tekrar oturduk oha noli telefonum nerde an değerlendirmesi yapmam lazım bekleyin takipçilerim
"Aras şey - "sözüm yarıda kaldı
" Bana şey oldum deme! "dedi beynim yandı???!??
" Yokta bana telefon gerek telefonunu versene"
"Al"dedi telefonunu uzattı retrica dan bir poz çektim hesabıma girip onuda etiketlemedeb ona "Senide etiketliyim mi en sonu kötü olmuştu da!"
"Etiketle etiketle "dedi sırıtarak etiketleyip paylaştım
****
Evin kapısını açıp içeriye girdik. Uykum vardı uyuyacaktım Aras" Aynı odada kalicaz "demesiyle irkildim" Ben seninle aynı odada kalmam! "
" Bende meraklı değilim sana! "
" Bay ukala ne olacak asıl ben seninle birlikte kalmam! "hızlıca beni duvarla bütün yaptı
" Ukala he sevdim bunu Hödük ten iyidir bence artık telefonunada aşkım diye kaydet derim! "
" Hah ne kaydecekmisim sen kaydet bence "diyip sıyrılıp kaçtım merdivenlerden giderken ayağım takıldı hay ben senin sakin Azra sakin
" Yüruyebiliyorsun sanıyordum "
" Haha çok komik yürüyorum bak"diyip bu sefer odaya girmiştim tam gelinligimin fermuarını indirecekken Aras odaya bodaslama daldı "Aras! İnsan kapıyı tıklatır tabi sen insan mısın ki?"
"Of Azra of! "diyip odadan çıktı pardonda benim atarlanmam gerek bence hemen gelinliği çıkarıp duşa girdim sonra şortumu ve sıfır kollu tişörtü giyip aşşağı indim Aras televizyon izliyordu birdakka noli la o siccin mi yok ya değil demi" A-Aras o siccin m-mi? "sesim titrek ve sessiz çıkmıştı Aras" Korktun mu Azra korkma ben yanındayım gel izleyelim"
"Onu en son izlediğimde dört gün uyuyamamistim ve ben uykudan mahrum kalmak istemiyorum bebişim iyi geceler muah" merdivenlerden çıkarken kızın yaşadığı anlar geldi ve bir an bağırdım "AAAA"
"Azra iyi misin? "lan aras sen ne zaman yanıma geldin
" Şey korktum iyiyim yani galiba-"
"Anladım yanına gelicem"diyip uyuduk ehehehehehhe fesatlık seviyeniz maşallah 99,9 olmuş bebislerim..........

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin