30. Fejezet: Utolsó vacsora 1/2

161 4 0
                                    

"- Én is szeretlek,de van egy probléma.-húzódott el tőlem és bújt ki az ölelő karjaim közül."

- És mi az?Csak ne az legyen,hogy most szakítani akarsz!-kezdtem megijedni,hogy mi lehet a problémája.Mert ha azt mondja akkor végem van.

- Hát.....álmos vagyok.

- Ne ijesztgess itt engem.Azt hittem,hogy valami komolyabb.

- Ez is elég komoly.Na mennyünk aludni. Légysziiiiii.

- De csak egy feltétet telel.

- Mi az?

- Ha kapok egy csókot.-ahogy kimondtam meg is csókolt.

El mentünk aludni.A mellkasomra hajtotta fejét és ölelkezve elaludtunk.Reggel még mindig ugyan így voltunk. Megpróbáltam kikelni az agyból úgy,hogy nem ébresztem fel.Ez nem sikerült.

- Hova mész?Ne menny már el.Maradj itt velem.-Vissza másztam mellé majd egy csókot nyomtan mézédes ajkaira.

- Mindjárt jövök,csak akartam neked csinálni meglepi reggelit.Megcsinálom addig te maradj itt fent majd,ha kész lesz felhozom.

- Rendben, siess mert nem fogom kibírni nélküled sokáig.

Leszaladtam a konyhába elő vettem a szükséges alapanyagokat a palacsintához. A serpenyőbe öntöttem az olajat majd ráhelyeztem egy szív alakú formát(elméletileg olyant ami direkt ehhez való).Gyors kész lettem vele.A tálcára tettem egy vörös rózsát(ne kérdezzétek honnan van az a lényeg hogy van),a tányéra halmozott szív alakú palacsintákat,két villát,szirupot/csoki öntetett. Felegyensúlyoztam vele a lépcsőn majd be a szobánkba.Milyen szerencse,hogy a fiúk még ilyenkor alszanak,mert különben vagy az egész a pólómon lenne vagy pedig az ő hasukban.

- Meg jöttem kicsim!Remélem nem szenvedtél nagyon nagy hiányt belőlem és elég gyors voltam.-ültem le mellé.

- Örülök.És de nagyon nagy hiányt szenvedtem és éhesssssssss vagyok.Mit hoztál nekünk?

- Palacsintát.

- Juuuujjjjj ezek szív alakúak. Ez de romantikus meg cuki.Annyira szeretlek meg imádlak.Te vagy a legédesebb legcukibb pasi akit kívánhatna bárki is.-simult hozzám mint egy bújós kiscica és egy szenvedélyes csókkal ette meg az ajkaimat.

- Én is elmondhatatlanul szeretlek és én is imádlak.Nem tudom mi lenne velem nélküled.Számomra te jelented az életet. Ha itt hagynál akkor bennem egy világ dőlne össze és félig halottnak lehetne engem nyilvánítani. És a reggeli az meg csak egy szép gesztus volt ami szerintem minden pasinak illene megcsinálni.Annál nagyobb öröm nincs a világon mikor látod,hogy a számodra legfontosabb ember örül annak amit csináltál neki. Dorothy én nagyon szeretlek,ugye ezt te érted?-ölembe húztam és egy olyan csókot váltottunk amit még soha.Ebbe benne volt az összes érzelmem iránta Még soha sem éreztem így vagy hasonló módon senki és semmi iránt.

- Liam én ezt felfogtam,vagyis még próbálom feldolgozni ezt az egészet.Álmaim pasija most mondta nekem a világon a legszebb szavakat és érezem,tudom,hogy ez mind-mind a szívedből jött és ez nem csak hazugság.-ölelt magához,úgy mintha el akarnék rohanni vagy ha most ölelhetne utoljára.

- Na együnk mert mindjárt éhen fogunk halni vagy jön Niall és az egészet fel falja.

Szépen elfogyasztottuk majd ki vittem a tálcát a konyhába.

DOROTHY SZEMSZÖGE:

Úristen én kifogtam a világon a legtökéletesebb pasit számomra.Annyira de annyira jól estek a szavai,hogy az leírhatatlan.Ma csak is kizárólag vele szeretnék lenni.Mindent és mindenkit kizárni az életemből erre az egy napra csak Ő meg Én.Se Harry,Niall,Louis,Zayn,Sandy, paparazzók,rajongók és egyéb ilyen fölösleges dolgok.Ja jut is eszembe ezek után hogyan mondjam el azt neki amit tegnap is elakartam neki mondani.Én ehhez túl gyáva vagyok, pedig a belsőm azt súgja,hogy muszáj megtennem mert ha Liam is úgy érez irántam mint én iránta akkor nagy valószínűséggel az lenne amire én számítok és remélem...vagyis hát én fordított esetbe azt tenném amire én számítok hogy tenni fog amint elmondom neki,hogy mit is akarok én pontosan vagyis,hogy tegnap mi volt az amit el akartam mondani.Siethetne igazán mert én most ki akarok használni minden egyes percet amit vele tölthetek Már vagy 5 perce nem ért vissza,na jó én elmegyek lezuhanyozni.Lekapkodtam magamról az összes ruhát és csak ekkor tudatosult bennem,hogy se törölköző se fehérneműm és ruhám nem volt itt bent.Hallottam,hogy nyitódik a szoba ajtó.Végre.

Life and Love with the One direction (2012- 2014)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora