Ah, lanet olsun! Tam olarak -yine- onu gördüğümde sesli bir küfür savurdum.Jas'in veya Blake'in duymasını aldırmayarak.Kapıda duraksadık.Yine hiç beklemediğim bir şekilde öğürdüm.Jasper bundan rahatsız olmuş gibi kafasını çevirmişti.Anlayamıyordum, bu çocuğun derdi neydi? Onu zorla tutan yoktu!
Jasper "Pekala, harika! Gizlemeye devam et." dediğinde tam olarak bende ne kastettiğini anlayamamıştım.
"Neyden bahsettiğini anlayamıyorum Jasper?" derken gözlerimi gözlerine kenetledim.Cevap vermek yerinde sadece karşımda öyle dikiliyordu."Jas?"
Tam o sırada Bay Martinez içeri girdi.Ve hepimiz yerlerimize oturmak zorunda kaldık.Aslında Niall'a bakmak istiyordum.Jas'le beni yan yana görmenin onda yarattığı etkileri merak ediyordum.Koridorda yaptığı gibi yine bana suçlayarak mı bakacaktı yoksa ilgilenmeyecek miydi? Ama yapamıyordum, bir şekilde yeniden midemin bulanmasından ve herkesin önünde rezil olmaktan korkuyordum.
Dersin ortalarında Bay Martinez ders anlatmayı bitirmiş gibi sandalyesine oturmuş birkaç kağıt karıştırıyordu.Bunu fırsat bilen sınıfsa çoktan koyu bir muhabbete dalmıştı.
"Irina sence Jas ne kast etti?"
"Hiçbir fikrim yok Blake."
Bay Martinez "SESSİZLİK!" diye bağırdığında birkaç kişi hariç herkes sesini kesip pür dikkat ona dönmüştü.Çünkü Bay Martinez bu defa elinde kağıtlarla bekliyordu.
"Dönem sonu yaklaşıyor ve ben size hala performans ödevinizi vermedim.Bu defaki öyle kolay kurtulacağınız bir ödev olmayacak." işte bu yüzden Bay Martinez elinde kağıtlarla dikildiğinde bu hayra alamet olmuyordu. "Arkadaşlarınızla uyumluluğu test etmek için ödevinizi bir arkadaşınızla yapmanızı isteyeceğim.Böylece birbirinizin yanlışlarını düzeltir, daha iyi öğrenmiş olursunuz.Sınıf öğretmeniniz sizi zaten eşleştirmiş, bana sadece ödevleri vermek kalıyor."
Bay Martinez sınıfın neredeyse yarısından çoğuna görevini söylemiş ama hala benim adımı okumamıştı.
"Irına Temple ve Aiden Paine."
Adımı ve kiminle eşleştiğimi duyduğumda derin bir nefes aldım.Eşleştiğim çocuk saf bir çocuktu.Kimseye zararı yoktu.Yine de kimse onunla pek yakınlaşmazdı.Ama yine de ben, beni Niall'dan kurtardığı için ona minnettardım.
Listede benden sonra Blake vardı.
"Blake Justice ve Niall Horan."
İçimdeki rahatlama yok olmuş, midemin gerildiğini hissediyordum.Ve anlayamadığım bir şey de neden ondan bahsedildiğinde ya da yakınındayken midem bulanıyordu ki? Bunun mantıklı bir açıklaması yoktu.Blake yanımda mutlulukla şakırken ben midemle baş etmeye çalışıyordum.
"Duydun mu Irina, Niall'la ben eşleştim."
Her ne kadar yüzümü ona çevirip gülümsesemde aslında hiç de mutlu değildim.Blake'ten Niall'ı kıskandığım için değil, yine ondan kurtulamamıştım, ödevi bizim evde yapacaklardı.Ve o, yine dibimde olacaktı.Evet onu deli gibi arzuluyordum ama her şeyin bir zamanı vardı ve ben onunla yakınlaşmak bir kenara, konuşmaya bile hazır değildim.Belki de Blake'le çıkarlardı ve ben sonsuza dek kurtulurdum, ne dersiniz?
Evet kurtulurdum ama bu defa canım yanardı.Çünkü bir kez tutulmuştum ona ve onu başkasıyla görmeye dayanamazdım.Her ne kadar Blake benim için 'başkası' olamayacak kadar yakınım olsa da...dayanamazdım işte.
Bay Martinez listeyi okumayı bitirdiğinde zil çaldı.Ve gözlerimi diktiğim kapıda Jasper belirdi.Dışarı çıkıyordu.Peşinden gittim ve onu tam merdivenlerden inmeden önce yakaladım.
"Jasper sorun ne?"
"Bir sorun yok.Ne gibi bir sorun olabilir ki? Sonuçta bu senin hayatın.Bir hata yaparsan da bedelini sen ödersin."
İnmeye yeltendiğinde onu kolundan yakaladım.
"Jas açık konuşur musun?"
"Bak Irina, kiminle ne halt yediğin umurumda değil ama sana benden bir tavsiye," konuşurken sesi buz gibiydi.Ve vurgu yapmak ister gibi sesini alçaltıp yüzünü daha çok yüzüme yaklaştırdı."Eğer birileriyle yatacaksan, korunmalısın."
"Seni adi!"
Jas sözlerini bitirir bitirmez Blake ona hak ettiğini verdi.Canı çok yanmış olmalıydı öyle ki yanağından gerçekten iyi ses çıktı.
Gözlerimi kıstım "Sen...nasıl bu kadar...aşağılık olabildin Jas?" diye tısladım arkamı dönmemeden hemen önce.Ki arkamı döndüğümde de beni bir sürpriz bekliyordu; şu sarı saçlı olanından.Bu defa Jasper'ı öyle süzüyordu ki üzerine saldırmasından korktum.Onu gördüğümde bir an duraksamış olsam da şimdi Niall&Jasper&Blake üçlüsünü arkamda bırakmış olmamı önemsemeden sınıfa girdim.Nasılsa Blake'in peşimden geleceğini biliyordum.