3.Kapitola- Překvapení

15 1 0
                                    


Ráno když jsem vstala jsem hned zavolala Kiki, jelikož já vstávam okolo 10:00 a to ona už je dávno vzůru. Povídáme si a pak se jí zeptám jak se jí včera dařilo s Vaškem. Povídala, že to bylo úžasný.  Povídala že celý večer si spolu povídali a pak šli k Kiki tak si dali společne s její rodinou večeři a pak se koukali na Ghoul. Následovně šli ven k nim na zahradu a tam se Vašek Kiki zeptal jestli spolu nebudou chodit. Kiki samozdřejmě souhlasila. Ale stejně si myslim, že je to nějak brzo na to že se znali 1 den, ale nechtěla jsem ji to kazit. Pak jsem se s ní musela rozloučit, protože jsem šla snídat.

Dala jsem si jako každý jiný jeden Nesquik s mlíkem. Nerušim proč, ale je to taková moje rutina. Následovalo težké rozhodování co si vezmu na sebe. Po dlouhém vybírání jsem si vybrala moji klasiku legíny s mikinou jak jinak to jsem celá já. Pak jsem šla do koupelny se upravit a pak si sednout na sedačku a prohlížet facebook. A najednou ,,Cink Cink'' tak se podívám kdo mi napsal a kdo myslíte? Honza tak jsme si začali psát:

H:Ahoj :) jak si se vyspala?

J: Dobře právě jsem si dovolala s Kiki :) Povídala jak si včera užívali s Vaškem.

H:Jo jo Vašek mi to už povídal. Prej spolu chodí?!

J: Jo taky říkala, ale přijde mi že po 1 dnu se nemůžou moc znát, ale je to na nich.

H: Taky si to myslím.

J: Ale tak nechtěla jsem jí to kazit když byla tak štastná.

H: Diť jo.

H: Nechtěla by si dneska zajít se mnou a Vaškem na fotbal? Máme zápas tak se můžeš jit s Kiki podívat.

J: Tak jo budu ráda doufám že i Kiki jdu se jí zeptat, ale musim už jít Kiki to řeknu a přijdem dobře?

H: Jo tak jo ahoj :)

J: Ahoj.

Po ,,dlouhém,, rozhovoru s Honzou jsem se šla projít. Když jsem přišla domů čekalo na mě velké překvapení. Doma ležela na stole obálka s mim jménem. Otevřela jsem obálku a v ní byla pozvánka na dnešní tajnou párty pro Vaška. Nevim jestli tam půjdu. Zrovna mi není moc dobře , ale kvůli Kiki tu výzvu podstoupim. Je to moje jediná kamarádka a zrovna ji moc často nevidím. Jdu si lehnout po dnešku jsem už dost vyřízená.



Vznešené srdceWhere stories live. Discover now