Part 3

666 30 7
                                    


Stále jsme stály v mé kanceláři, když Camila začala mluvit jejích osmnáctinách. Na tváři se mi objevilo překvapení, jelikož mi vždy říkala, že si z té noci nic nepamatovala. Málem jsem nadskočila, když řekla, "To byla teda noc." Takže si jí pamatovala?

"Vzpomínám si jen na některé části," řekla.

 Cítila jsem, jak na nás přistál pár modrých očí a vzpomněla si, že nejsme samy.  Její přítelkyně tu byla s námi a já bych měla pravděpodobně přestat mluvit. Takže jsem trochu odstoupila a usmála se na Hannu, která se zdála být velmi klidná. Z nějakého důvodu mi její klid vadil, jakoby věděla, že Camila je její. Jistě, měla pravdu, ale jestli tu byla vlastnost, kterou jsem na sobě nesnášela víc, než cokoliv, byla to moje žárlivost.

Stála jsem tam a začínala být naštvaná, že se Hanna necítila ohroženě čímkoliv, co jsme já a Camila mívaly. To je šílené, řekla jsem si. Neviděla jsem ji roky, měla bych z ní mít radost. Vypadala tak sebejistě. Na rozdíl od doby, kdy jsme byly mladší. To na ní byla možná část, kterou jsem jí záviděla nejvíc. Její spokojenost byla velmi evidentní. Jakoby se konečně stala osobou, kterou vždy chtěla být.

Až teď jsem se zamyslela, co znamenalo, že Camila byla s ženou. Doteď jsem byla tak zaneprázdněná vším ostatním, že jsem pořádně nezpracovala fakt, že byla lesba, nebo bi. Mou mysl zaplavily všechny vzpomínky našeho bouřlivého přátelství a věděla jsem, že toto zjištění mi dá kompletně novou perspektivu na všechno, co se mezi námi stalo. Nebyla jsem si jistá, jestli jsem byla připravena o tom přemýšlet, protože jsem si vždy říkala, že to, co jsme dělaly nemylo nic vážného, že jsme byly jen mladé a zvědavé. 

"Proboha, je tahle z turné s Lanou Del Rey?" Camila skoro zapištěla a  pomohla mi dát se do pořádku.

Ukazovala na fotku mě a Lany Del Rey na pódiu a já se okamžitě usmála.

"Jo, to byla první noc, co jsem jí předskakovala a ona najednou vyšla ze zákulisí a první písničku se mnou zazpívala. V tu chvíli jsem prostě chtěla seběhnout z pódia a brečet, bylo to ohromující," vyprávěla jsem a cítila, jak se mi rozzářil obličej, "byl to určitě jeden z nejlepších zážitků mého života."

To, že jsem byla předskokanka pro takovou hvězdu, jako je Lana Del Rey mě opravdu posunulo vysoko. Nejenom, že to byl velký skok v mé kariéře, ale taky jsem si tím splnila sen, projela jsem svět s jednou z mých největších inspirací a idolů. Myslet na to bylo neskutečné, protože se to všechno událo tak rychle. 

Mé myšlenky byly přerušeny dalším vyzváněním. Tentokrát to nebylo Camily. Hanna zvedla přístroj, který vytáhla z kabelky, zatímco já jsem pozorovala Camilu, která stále studovala obrázky.

"Hrozně se omlouvám, ale to bylo z nemocnice a já jsem dnes na telefonu. Asi byla nějaká velká bouračka a budou potřebovat jakoukoliv pomocnou ruku," Hanna vysvětlila hned, jak zavěsila. 

Jasně že byla doktorka, pomyslela jsem si. Nejenom vypadala jako dvojnice Blake Lively, byla taky chytřejší a hodnější, než 98% populace. Jak by s něčím takovým někdo mohl soupeřit? Proč jsem vůbec myslela na soupeření s ní? Začala jsem být ještě více zmatená a frustrovaná, zase jsem měla monolog ve své hlavě, který nic nevyřeší.

"Ou, to je v pohodě. Tak hádám, že to tu zabalíme," řekla Camila a znovu upoutala mou pozornost.

"Ne, nemusíš. No, jsem si jistá, že máte co dohánět a že Lauren se o tebe postará, pokud se zmažeš," Hanna řekla a moje srdce se málem zastavilo.

Do I Wanna Know |cz překlad| >zastaveno<Kde žijí příběhy. Začni objevovat