Omlouvám se
Když jsem tenhle příběh začínala překládat, bylo, pokud si dobře pamatuji, jaro roku 2015 (možná jsem začala dokonce v únoru) a já se k tomu upsala bez jakýchkoliv myšlenek na to, co to pro mě bude znamenat. Teď je léto 2016, uplynul více než rok od doby, co jsem se odhodlala začít a výsledek je tragický. Ne z vaší strany - 670+ přečtení na třech částech je neskutečné! Ale z mojí. JEN tři části?
Mohla bych se vymlouvat tím, že jsem kvůli škole neměla čas, ale to není pravda. Času mám až nad hlavu, jenže 'musím jen zemřít' (proklínám kohokoliv, kdo mi tohle řekl, protože je to jen další omluva k mé prokrastinaci a neschopnosti si zorganizovat život). Taky jsem v posledním půl roce ztratila vztah ke skoro všemu, co mě dřív bavilo. Nejen psaní. (Je hrozné zjistit, že i když je pro vás hudba jedním z mála zdrojů radosti, že v momentě, kdy vezmete do ruky jakýkoliv hudební nástroj, jste otrávení a nevíte, co hrát.)
Věřte mi. Kdybych prostě mohla vzít notebook a začít překládat, udělala bych to, jenže jsem zjistila, že když se nutím do věcí, které mě nebaví, začíná hrozit, že už si k nim nikdy cestu nenajdu.
Taky (a slibuju, že to není výmluva, jako posledně, ale pravda) se na mě navalilo hrozně moc problémů. Ohledně mé rodiny, školy, kamarádů, ale hlavně sebe, a ty jsou důvodem, proč posledních pár měsíců předstírám smích a lžu o tom, jak se mám. Nechci, abyste mě litovali, ale pochopili důvod mé absence a věcï, které teprve přijdou.
Tenhle měsíc jsem měla více dobrých dnů, než od začátku roku. Poslední dva dnes a včera a udělám cokoliv, aby jich bylo co nejvíc. Proto ke všemu stresu nechci přidávat ještě "Musím jít přeložit DIWK" "Jsem hrozná. Půl roku na všechny z těch, co to čtou kašlu!" a tak dále. Nechci se dál obviňovat, za to, že dělám něco dobrého pro sebe a proto bude mít tento příběh buď pauzu na neurčitou dobu, nebo nového překladatele (pokud by měl někdo zájem, napište). Rozhodla jsem se totiž, že na první místo po dlouhé době postavím sebe a budu se soustředit na to, abych byla jak fyzicky, tak psychicky zdravá.
Děkuji za trpělivost a zároveň se omlouvám.
ČTEŠ
Do I Wanna Know |cz překlad| >zastaveno<
Hayran KurguTenhle příběh není můj. Všechny práva patří geniální autorce tohoto příběhu - Jazmin (@moviegeek120). Tenhle příběh můžete najít také na 5hfanfiction.tumblr.com