CHEK&RUH

165 13 2
                                    

Malia hala şaşkındı. İkinci derse gireceklerdi. Öğretmen içeri girdi ve aşağı ineceklerini söyledi. Derslerinde bitkileri işleyeceklerdi. Bu yüzden aşağı iniyorlardı. Okul çok büyüktü ve bu ders içinde camdan bir oda vardı. Odaya girip bitkileri incelediler. Malia bir eksiklik fark etti. Chek yoktu. Hemen sıra arkadaşı Dylan'a söyledi. Dylan izin aldığını söyledi ve Malia işine devam etti. Ha bu arada Chek ne yapıyor diye merak ederseniz onu da hemen açıklıyayım. Sınıfta tek başına karşısında ki tahtaya bakıyordu. Sonra kalktı ve tahtaya doğru ilerleyip önünde durdu. Tırnaklarını tahtaya geçirerek oyuklar açtı ve heryeri kan içinde bırakıp arkadaşlarının yanına indi. Malia Chek 'i gördü ve telaşlanarak Dylan 'a haber verdi ve Dylan telaş yapmamasını söyledi. Müdür sınıfa girdi ve "BU OKUL DEĞŞET YERİ" yazısını görünce ruhun ortalarda gezdiğinden şüphelenerek bütün öğrencilerin yangın tatbikatı yalanıyla güvenli bölgeye yani yerin altına götürmelerini öğretmenlere duyurdu. Malia korkuyordu çünkü yangın artık ona bir küçük çocuğun çığlığı kadar  korkunç geliyordu. Ama Dylan onu ikna etti. Ve aşağıya indiler. Aşağı iner inmez Malia'nın güçleri dirildi. Malia yakınlarda bir yerde ölü bir ruh olduğunu ve burdan uzaklaşmalarını Dylan'a söyledi. Dylan şaşırdı ama Malia onu ikna etti. Ve koridorlardan koşarak geçtiler. Tabikide onları Chek gördü ama bişey yapmadı ve öğretmenlerinin peşinden devam etti.
Malia koşarken birden durdu ve elini yere koydu "Tam burda bir merdiven var ama düğmesini bulamıyorum" dedi. Acele etmeleri gerekiyordu çünkü herkes kaçtıklarını fark etti ve herkes onları arıyordu. Malia acele ediyordu ama bir türlü bulamadı düğmeyi. Dylan "Senin yüzünden" diyerek mızmızlık yapıyordu. Malia ona kızmıştı " Kapa çeneni ve gelip yardım et." Arkalarından bir ses duydular "YAKALANDINIZ,RUHUNUZU YAKALADIM. Bu Chek 'ti ama yarısı ele geçirilmişti dönüşmüştü ilginç birşeye dönüşmüştü. Malia çığlık attı ve ayağını arkaya doğru attı ve birden Malia ve Dylan düşüp ortadan kayboydular...!!!Artık onlar maceranın içine düşmüştü.!.!.!

DEHŞET OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin