Her Şey Şimdi Başlıyor

77 10 1
                                    

Malia gözlerini araladı ve yanına baktı ama Dylan yoktu. Hemen telaşla yataktan kalktı ve kapıyı açtı. Hemen bir çığlık attı ve içeriye doğru koştu odada kısılı kalmıştı. Üzerine gelen kişi veya varlık iğren kokan siyah gözleri olmayan bileydi çığlıklar devam ediyordu. Dylan'la Roza hızlı ve nefes nefese bir şekilde gelip şaşkınca Malia'ya baktılar. Ama Dylan'ın şaşkınlığı kısa sürdü hemen eline odun alıp iğrenç isimsiz şeyin kafasına çok sert bir şekilde vurdu ve kafası yarıldı. Ve ölmüştü. Dylan Malia'ya sarıldı ve 2 dakika boyunca nerdeyse öyle durdular. İkisi de birbirinin kalp atışlarını hissediyorlardı. Roza'nın "Hadi ama yeter" demesiyle ikiside birden ayrıldı ve Dylan "Çok korktun mu?"diye sordu.
Malia: Tabikide, o neydi?
Dylan: Onlar sabahta burdaydılar ama nasıl içeri girmiş bilmiyorum. Yemeğimizi yiyip bir an önce burdan gitmemiz gerek. Çünkü cinler çoğalmaya başladı.
Malia:Cin?
Roza :Onlara bu ismi verdik.
Diye konuşmaya dahil oldu. Malia kafasıyla onayladı. Üçüde aşağı indiler. Ve masaya oturdular. Aslında o kadar fala bir şey yoktu. Ama olduğu kadar yediler. Bir iki saat sonra sofradan kalktılar ve kızlar yukarı çıkıp birkaç parça kıyafet aldılar ve aşağı indiler. Dylan da girişteki karavanı çalıştırmaya  çalışıyordu. Dylan dan "Evet be " diye bir çığlık duyuldu. O sırada da kızlar Dylan 'ı izliyorlardı. Roza "Hadi hazırsa gidelim artık birazdan gelirler"dediDylan sinirli bir şekilde "Tamam be binin hadi" dedi.
                       
          
                               ~~~~

Yol düzdü o yüzden rahat gidiliyordu yalnız nereye gideceklerini bilmiyorlardı, büyük ihtimalle kendilerine güvenli gelen bir evde kalacaklardı. Ama öyle bir yerde yoktu. Hayat zordu bu yüzden her şey yeni başlıyordu.

                            ~~~~

Bir evin önünde durdular. Büyük arazisi olan bir çiftlikti, ahırı vardı ve tavuk kulübesi. Aslında büyük olması güvenli değildi ama çok fazla yemek çeşiti olucağını düşünüyorlardı. İçeri girdiklerinde iki katlı temiz düzenli şirin bir evle karşılaştılar hemen mutfağa gidip dolaplara baktılar ve gerçektende fazla sayıda yiyecek vardı. Evin ilerisinde orman vardı. 3 odası ve gardıroplarda bir sürü kıyafet olan bir evdi. Elektriği ve doğalgazı da vardı.

                              ~~~~~

Kızlar yatakları hazırladılar ama Malia korktuğu için biriyle uyumak istiyordu. Roza kabul etmedi bu durumda yine Dylan'la yatmak zorunda kaldı. Roza Malia'yı dışarı atıp kapıyı kapattı ve kilitledi. Malia da kendi yatacağı odaya girip Dylan'a seslendi. Dylan yüksesbir sesle "Sen yat ben birazdan gelirim."dedi. Ama tabikide Malia uyumadı ve gözleri kapalı Dylan'ı bekledi...
 
                             ~~~~

Dylan odaya girdiğinde nerdeyse sabah olacaktı. Malia hala uyumamıştı. Dylan yatağa girdi ve sırtı dönük olan Malia'nın beline tereddütle sarıldı ve ikisi de yanaklarındaki gamze ve dudaklarındaki soğuklukla uyudular.

                

DEHŞET OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin