Kayboluş

2 0 0
                                    

Dışarıya çıktıklarında havada boğucu bir sis vardı. En iyi kararın markette geçirmek olduğunu anladılar, markete yöneldiklerinde kapıların kapalı olduğunu gördüler sisin ortasında başlarına ne geleceğini bilmeden sadece bi koli yiyeceklerle kalakalmışlardı. Sanki zaman durmuş hiçbir şey yolunda gitmiyor gibi bir his sardı Roza'yı. Tek çareleri yürümekti. Dylan Malia'yı düşünmeden edemiyordu endişeliydi korkuyordu Malia okadar saf kusursuzdu ki endişelenmemek elde değildi.

                                            ~
Malia başının ağrısıyla uyandığında bir ormanın içindeydi. Ağaçlar kuşlar rüzgar sis ve Chek evet Chek nerdeydi. Malia doğruldu etrafını izledi kimse yoktu gerçi sisten pekte bir şey görünmüyordu. Yüzüne vuran yumuşak rüzgar saçlarını havalandırıyor tenini okşuyordu tatlı bir rüzgardı bir an için gözlerini kapattı ve gözünde biriken yaşlar gözlerini yaktı ama yine de açmadı dinledi sadece..
Gözlerini açtığında bir uğultu duydu irkildi aniden arkasında bir nefes hissetti Chek?
Arkasını döndüğünde bu Chek in esir aldığı o kızdı burda ne işi vardı? Malia "Arkadaşlarım nerde nasıl buldun beni?!" Kız yere bakıyordu kafasını kaldırdığında Malia kızın gözlerinin kanadığını gördü korkup kaçmaya başladı okadar hızlı koşuyordu ki rüzgar suratını yırtıyor dudakları acıyor gözleri yanıyordu vücuduna otlar deyip gıdıklıyordu her şeye rağmen var gücüyle koştu yola çıkmıştı bir market vardı içeriye girmek istedi fakat kapıları kapalıydı yansımasını gördü bitkindi halsiz ölü gibiydi gözleri kapanıyordu yere düştü yer okadar soğuktu ki donarak ölüceğini hissetti derisi çekiliyordu her şey bitmişti artık yokluğun içinde kaybolmuştu.

~

Dylan ve Roza güçlü bir çığlıkla arkasını döndüler Chek Alex i almıştı ve dediği şey ikisinin de kulaklarını tırmalamıştı " Malia' nın sonu da böyle olucak çünkü Malia nın kanı herkesi kurtarıcak bu size bir dersti bidaha ki sefere her şey biticek"
Dişlerinin arasından tıslayıp gitti. Ne Dylan ne de Roza hiçbir şeye anlam veremiyordu Malia' nın özelliği neydi o kimdi gerçekten hepsini kurtarabilir miydi kanıyla ya da bu Chek'in bir oyunumuydu her şey havada kalıyordu. Etraf o kadar sessizdi ki yaprak uçsa duyuluyordu ve bir ses duydular. Huzursuz bir ses marketin ordan geliyordu. İkisi de koşmaya başladı yerde yatan oydu Malia ikisi de birbirine baktılar kafaları karışıktı. Ama her ne olursa olsun Malia'ydı o arkadaşlarını hemen yerden kaldırdılar Dylan Malia'yı kucaklamıştı Malia sıcacıktı gecenin bukadar soğuk olmasına rağmen.

Malia'nın boynunda bir kesik vardı küçük bir kesik ama koyu kırmızı kanı kurumuştu gözleri mosmordu kanı aktığı için mi ? Soğuktan mı ? Her şey karışıktı Malia'yı güvenli bir yere götürüp su verdiler biraz da yiyecek Malia kendine geldiğinde Dylan'ın kollarında kendini çok güvende hissetmişti. Boynundaki kanı temizlediler ama kan akmaya devam etti daha da koyu akıyordu neredeyse siyahtı.Kan çok az aksa da korkutucu rengi huzursuz ediyordu Malia birden titremeye başladı tırnaklarını avucuna geçirmişti dişlerini sıkıyordu nöbet geçiriyordu ama neden ?
Soğuktan mı? Kandan mı? Belki de doğruydu..

Yazmayalı uzun zaman olmuştu umarım beğenirsiniz :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEHŞET OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin