KAÇIŞ

9 3 0
                                    

Merhaba ben 16 yaşındayım . Adım Melanie .New York 'da yaşıyorum. En yakın arkadaşım ise Mary .O benim 3 yaşından beri arkadaşım .Neyse hemen başlayalım.
***
Sabah saatin zil sesiyle uyandım. Of!! Yine okul. Hemen yataktan kalktım. İlk önce sıcak bir duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra hemen dolabımın kapağını açtım. Kasım aylarında olduğumuz için hava baya bi soğuktu. O yüzden üstüme siyah bir kazak altında koyu bir kot geçirdim. Siyah botlarımı giydim ve hafif bir makyaj yaptım .Kot ceketimi de giydikten sonra hazırdım. Hemen aşağıya indim.Askılığa doğru yürüdüm. Askıda asılı olan siyah deri çantamı aldım . Tek kolunu sırtına doğru astım. Diğer kolunu ise serbest bıraktım. Beremi aldıktan sonra salona doğru ilerledim. Annem mutfakta kahvaltıyı hazırlıyordu. Annemin yanına gittim ve onu öptüm .

Kapıyı açtım ve yavaş yavaş okula doğru yol aldım. 20 dakikalık bir yoldan sonra okula geldim. Okula girdiğimde bahçede sıcak çikolata içenler vardı. Hızlıca içeri girdim. Sınıfına ulaştığımda Mary ' nin uyuduğunu gördüm.

Yine rengarenk giyinmişti.Üstünde renkli bir kazak altında kot pantolon ve pembe bir bot. Cırtlak renkler de giysede ona çok yakışıyordu.

Zil çaldı ve herkes sınıfa geldi. Ders matematikti . Bayan Elizabeth içeri girdi ve dersi işlemeye koyuldu. Biraz sıkılsam da sonunda dersler bitmişti. Mary ' e bir soru yönelttim.

-" Mary John nerede ? "

-" Bilmiyorum. Onu bende bir kaç gündür görmüyorum. Birkaç gündür yok. "Dedi bende merak etmiştim. John benim Mary ' den sonra en iyi arkadaşım.

- "Neyse ya . Hadi bize gidelim. "dedim.

-" Tamam."

20 dakika sonra eve geldik. Odama gittik.

-" Ben bir şeyler yiyeceğim ."dedi Mary .Bende ' Tamam ' anlamında başımı salladım. Ben yorgun olduğum için sıcak bir duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra saçımı kuruttum. Bir pantolon ve bir kazak giydim. Aşağıya indiğimde Mary yemek yiyordu.

- "Hadi Mary sıkıldım .Dışarı çıkalım. "

- "Tamam da nereye gideceğiz. "

- "Tabiki de alışverişe !!"

- "Evet ya doğru. "dedi sıkkın bir şekilde.

- "Ne oldu?"

- "Canım sıkkın."

-" Neden?? "Gerçekten merak etmiştim ,çünkü Mary hiç üzgün olmazdı.

- "John ... Yani onun için endişe duyuyorum. "Neden endişe duyuyordu?? Ne olmuştu??

Kızgın bir şekilde ;
- "Ne olduğunu düzgünce söyle Mary!! Ne oldu??"Artık gerçekten kızmıştım.

-"John bana buradan gitmeden önce bir kaç şey anlattı. Sanki bir daha gelemiyecekmiş gibiydi.Sanki ..... sanki şey gibiydi..."

- "Ne Mary ne gibiydi??"

-" Ölücekmiş gibi..."

- "Nee!!"

Mary ' nin söylediklerini duyduktan sonra sıcak bir dalga bedenini sarmış kalbim acıtırçasına atıyordu. Birden gözlerim doldu. John ölemezdi değil mi?? Ellerim titriyordu kendime hakim olamıyordum.Sakin olmaya çalışarak Mary ' e soru yönelttim.

-"Peki .Sakin ol.Tam olarak sana ne dedi??"

- "Tam hatırlamıyorum zaten o zaman salak bir biyoloji ödevi ile uğraşıyordum.Bir adamdan bahsetti.Sanki ben yokmuşum gibiydi.Sanki kendi kendine konuşuyordu.O adam peşindeymiş.Onu tehtit ediyormuş."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin