1. Bölüm

34 3 4
                                    

Gecenin, vücudumuzu saran soğuğu iliklerimize kadar işlemişken, bizim üzerimizde, ülkeye gelen yardıma muhtaç insanlar için yapılan yardım kampanyalarından arda kalan giysilerden bulduğumuz kalın sayılamayacak yapıda montlardan vardı. İşten çıkmış gecenin bir buçuğuna doğru sessizleşmiş yollarda Nihal ile beraber Aras'ın yanına doğru ilerliyorduk. "Dolunay şu ayağımdakilerle daha fazla yürümemi bekleme." diye azarlar gibi konuşarak sessizliği bozdu Nihal. "Dikkatini çekerim Nihal ama farkındaysan sende ne varsa bende de ondan var." diye karşılık verdim. O ise menepoza girmiş kadınlar gibi bakmakla yetindi.
A pardon anlatmayı unuttum. Ben Dolunay. En yakınım ise aynı zamanda kuzenim olan Nihal ve aşık olduğum Aras. Ben öyle şatafatlı yada normal hayatlardan birine sahip değilim. Nihal ve Aras'ta olmasa çekilmezdi bu hayat. Biz Nihal ile kuzeniz dediğim gibi, Aras ise... O Nihal'in sevgilisi. Evet kuzenimin sevgilisine aşığım. Ama bu kasıtlı birşey değil ki. Hem onlar çıkmaya başlamadan önce de seviyordum ben Aras'ı. 2 senedir. Fakat Nihal bence Aras'ı sevmiyor, hoşlanıyor. Zaten sevse bile benim kadar sevemez ki.
Neyse biz ailelerimizi bir yangında kaybettik. O gün hep beraber benim doğum günümü kutlamaktaydık. Annem ve teyzem bulaşıkları yıkıyormuş. Şofbeni açınca kaçak varmış galiba büyük bir patlamayla yangın çıkmış. Biz o sırada Nihal ile sokağın başındaki bakkala cips almaya gitmiştik. Eve döndüğümüzde polis, ambulans, itfaiye, insanlar... 6 yaşındaydık ve ortada kalmıştık. Bize kol kanat olan kimsede olmadı. Sahiplenen birileri olmayınca yetimhaneye yerleştirildik. Orada 8 sene kaldık. Oradan da bazı nedenler dolayısıyla kaçmak zorunda kaldık. Ankara'dan Bursa'ya. Seyehat otobüsünde tanıştık Aras ile. O gün bugündür tutuldum, kaldım. Şimdi 17 yaşımdayım. Nihal ile bir barda garsonluk yapıyoruz ve ayrıca arada sırada sahne alıyoruz.

Evet arkadaşlar bu yeni kitabın daha önce taslaklardan okutturdum birkaç kişiye hepsi ölüp bitti, bağımlısı oldular. Umarım sizde beğenirsiniz. Ve önerirsiniz. Teşekkürler :))

RAMPAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin