-Doar nu o sa mergi la petrecerea aia, nu ?
-Nu o sa merg...o sa mergem, zâmbesc draceste la colega mea
-Ce vrei sa spui ? Nu intru in casa ăluia
-De ce nu ? Să le demonstrăm că suntem la fel de bune ca ei...Hai nu ne-ar strica putina distracție, nu ?
-Nu mai face fata aia de catelus. Mergem, spune cu jumătate de gură.
Nici nu spune bine că eu deja îmi caut o rochie care să impresioneze putin. Doar nu o sa credeti ca ma duc acolo ca o fraiera, si nici doborata de acele fete nu ma las. O sa fiu la fel ca ele.-La ce te gândesti ?
-Cum arăt?
-Wow! Tu esti superbă ! Arăti ca una din maimutele alea fara creier. Iti spun că nu o sa ne distrăm, o sa vezi !
-Macar sa fie asa..zic amuzată* Caden *
Ma distrăm impreuna cu prietenii mei si ma uitam la fiecare detaliu, sper ca totul sa fie pus la punct pentru petrecere..Andra, intr-o rochie neagră strânsă pe corp si niste pantofi de vreo 14 cm se fastacea pe langa mine. Am fost impreuna anul trecut, dar acum tot liceul are aceasi părere poate pentru ca încă mă caută ca o disperată. Usa de la casă se deschide, gura mi se deschide usor cand o vad pe Maria, boboaca aia care joaca dur, ma atrage...fix pentru faptul ca joaca asa, e diferita, se vede clar. Poartă o rochie mov deschis deschis, cu o palma deasupra genunchilor, larga, lăsându-si vedere la picioarele bronzate. Asortată cu niste pantofi stiletto si o geantă albă, iar pe spate ii atarnau niste bucle lejere. Nu stiu de câte minute stăteam cu gura căscată..dar nu eram singurul, iar asta arăta că Maria chiar era extrem de frumoasă. E scundă, cam 1,63, brunetă, un ten ciocolatiu si niste buze rosiatice pline..
-Ce s-a întâmplat, Can, te uiti dupa boboace?
-Andra, pleacă, iar o sa ne vada împreună si iar or sa iasa discutii. Ii spun pe un ton apăsat
-Plec, dar nu pentru mult timp. Poate ne vedem dupa petrecere, stii ce spun.
-Bună, fetelor ! Le salut eu pe cele două, zâmbindu-le putin
- Eu merg pana la baie. Răspunde fata care este colega Mariei, probabil .
- Urci scările, prima la stânga .
- Multumesc !* Maria *
O urăsc pentru ca m-a lăsat singură cu el . De ce sa mint ? Băiatul arată bine. Purta niste blugi negri strâmti si o cămasa albă peste care avea un sacou..Stătea si mă privea . Ce naiba ? Doar nu m-o viola aici, nu ?
-Si...Hai sa stam jos,rupe el tăcerea.
Doar nu o sa " STĂM" ci o sa stau ..
-Aa, da, bine. Spun eu putin speriată. Ce vrea omul asta ??
-Esti foarte frumoasă, imi spune cu cel mai sincer zâmbet pe care l-am văzut la el, pana acum...
-Multumesc, cred. Deci ne asezam undeva ? Sau o sa stau in picioare toată noaptea?
-Scuze, maimutoiul asta nu te va lăsa sa stai in picioare, in niciun caz . Spune amuzat.
Ce? Acum nu mi-o folosi si cuvintele. Doar eu le spun " maimutoi" dar stiti ce ? E bine sa recunosti si singur, nu ?
Toata lumea dansa, iar el stătea langa mine, uitându-se ba la fata mea, ba la picioarele mele..Ma intimida...Dar staai
-Colega mea ! Tip eu
-Poftim ?
-E la baie mai bine de o ora ! Haide sa o caut..Te rog
-Da, sigur, haide
Urc scările in timp ce sunt absorbită de privirile lui Caden. Intram in baie usor si...Abbey, la dracu !!
**** in poza este Maria ****