M-am trezit in bratele lui Caden...Soarele ardea puternic si alarma imi cerea să o opresc..M-am ridicat si mi-am dat seama ca sunt goală. Fug la sifonier si imi iau un tricou lung si lenjerie neagra...sunt obsedată dupa lenjerie neagra...Caden ma privea cu mainele deasupra capului...
-Neata !
-Neata si tie, draga mea ! Cat e ceasul?
- 100 de euro
-Vai, frumoase glume, păpusa
-11
-Hai la curs
Ma îmbrac intr-o fusta neagra pana in genunchi si o bluza alba transparenta dupa care imi iau un sacou. Merg cu Caden acasa sa se schimbe si el...E asa sexy la volan, a facut cateva scheme d-ale lui si credea ca m-a speriat, păcat că iubesc adrenalina si fraierul ma pupa pe frunte, crezând că sunt speriată. Mie-mi convenea.
Ma asez pe canapeua din livingul imens si il astept ..pe scări coboară un băiat care mi-a marcat viata si acum imi dau seama. Clar n-o sa-l uit pe Caden, pentru el a fost doar o joaca, probabil. Nu ma interesa nimic din toate astea acum.
-Mergem?
-Haide
Am intrat in liceu si am ramas uimită cand Caden mi-a luat mana in a lui si m-a pupat usor pe frunte. Eram atintiti de toate privirile...O blonda superba isi face aparitia in fata noastra.
-Ce faci, Caden? Asa jos ai ajuns ? Cu boboace d-astea o arzi..Ma studia de sus in jos si ii puteam observa invidia care fierbea in ea...poate ca i-am furat sansa de al avea pe Caden. Ma simt mândră de asta .
-Andra, pleaca de aici. Nu am chef sa iti ascult discutiile puerile si plictisitoare. Acum te dai, te rog ?
-Papusa, asculta-ma bine, Caden se va plictisi de tine si o sa-ti plângi de mila !
Caden ma trage de acolo si intram in clasa. Se asează în ultima banca langa colega sa, Briana..o blonda superba...cred ca era Americanca.
Radeau si susoteau in spate, iar eu ma uitam la Caden, fierband de gelozie..La ce dracu ma asteptam din partea unuia ca el?
Primesc mesaj de la Abbey, spunand ca s-a intors mai devreme si ca ii e dor de mine . Abia asteptam sa ajung acasă si sa ii povestesc tot.* Caden *
Nu credeam ca o sa imi cada asa usor in plasa, fiind si virgină..Macar nu e ca toate Curvele . Se vede ca-i o fata serioasă, sper sa-si gaseasca un băiat pe placul ei.Niciodată nu o sa fiu al unei singure fete, dupa moartea mamei mele m-am schimbat.. Iubirea pe care n-o primesc de la ea incerc sa o castig de la alte fete, timp de o noapte sau doua.. Imi place cum sunt si nu o sa ma schimb pentru cineva..Ar fi prea mult pentru mine, mi-am jurat ca o sa fiu asa..
Ma urc in masina si ajung acasă, intru intr-un dus lung dar sunt scos afară de telefon
-Caden, ascultă-mă bine ! Daca tu crezi ca o sa ma faci geloasă cu toate boboa...
-Andra, treci la mine .. Mi-e dor de tine..sau de corpul ei..* Maria*
- Cum adica te-ai culcat cu el ???
- Pur si simplu, Abbey...
-Isi bate joc...uite, nici macar nu te mai caută fiindca a obtinut ce a vrut....Nenorocitul dracului.
-Abb...E ok...Nu regret. Asa a fost sa fie..Trebuie doar sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu o sa fie vreodata la meu.
-Of, ai face bine sa te obisnuiesti...Ma durea sufletul...probabil acum era cu alta.. ii simt atingerile pe corpul meu. Tata, sper ca nu te-am dezamăgit..
* Andra in poza *