Abbey stătea întinsă pe jos cu un nenorocit de băiat asupra ei ! Scena m-a îngrozit . Caden l-a ridicat pe maimutoiul ala de pe ea...Tremura efectiv.
*Abbey*
Am urcat scările si am ajuns la baie..Frumoasa casa are omul asta.. Cand vreau sa ma întorc jos la prietena mea care sigur e absorbită de privirile acelui maimutoi, sunt prinsă de mână si târâtă înapoi în baie.
-Lasă-mă, la dracu
-Am spus sa taci odata !
Imi pune o mana la gură, iar cu una imi strange ambele mâini si mi le duce deasupra capului, cu un picior isi face loc între ale mele. Plâng. Încerc să tip. Dau din picioare, insa nimic nu ma ajută. Mă dezbracă de rochie si raman doar intr o lenjerie neagră, se uita la mine si zambeste ironic. Stiu ca dupa asta viata mea o sa fie distrusă.
Abbey, la dracu !! E tot ce aud.
Sunt tinuta in brate de prietena mea...O sa ii multumesc toata viata pentru asta..
-Linisteste-te, iubita ! Sunt aici, sunt langa tine. Mereu o sa fiu.
-Esti ok ? Intreaba Caden afectat, dupa ce i-a dat vreo 3 pumni in stomac acelui individ...care culmea..ii era si prieten .* Maria *
Am simtit ca lumea mi se termina cand mi-am vazut prietena blonda acolo. Caden l-a potolit pe acel tip imediat. Eram surprinsă că era afectat si si-a lovit prietenul..
- Sunt bine..Vreau doar sa merg acasă, va rog.
- Petrecerea s-a incheiat. Imi pare rau, e mai bine asa
Caden închidea petrecerea pentru noi ?! Super tare..Poate nu-i asa rau pe cum credeam...
-Va duc eu acasa
-Nu te deranja..
-Doar nu o sa va las sa mergeti pe jos acum...mai ales dupa ce s-a întâmplat.
Isi scoate masina din garaj, un Range Rover alb imaculat, se pare ca tatăl lui ii face toate poftele. Ne urcam in masina si ajungem in sfarsit acasa, dupa in drum lung in care niciunul n-a scos o vorbă..
Abbey urcă imediat sus, iar eu sunt oprita de Caden..
-Ce mai e ?
-Imi pare rau pentru ce a facut tampitul ala. Nu stiu cum a decurs la asa ceva...
-Nu esti tu de vina, un zambet imi apare in coltul gurii..
-Păi, eu...o sa cam plec...
Se apropie de mine si ma sărută cast.. Chiar m-a sărutat ??
-Noapte buna, Maria.
- Noapte bună, Caden...N-am dormit toata noaptea, gândindu-ma ce a fost cu sărutul ăla, poate doar bătaie de joc...Normal doar atrage toate fetele..
-Ajutor !! Ajutati-ma !
-Sunt langa tine, Abbey. Sunt aici...e dor un cosmar...
-Multumesc ca esti aici, multumesc !
-Dormi, esti scutită de curs azi. Am vorbit cu Janson si i-am spus ca iti e rău.Imi trag niste jeansi albastri pe mine, imi bag cămasa albă in pantaloni si imi iau tenesii. Ajung la ora de curs obosită...Dar ce dracu...?!
-Cine a pus trandafirul asta aici ?? Imi intreb colegii uimită.
-Era deja in clasa cand noi am ajuns...
Găsesc un biletel albastru.. Imi dau seama imediat de la cine e, dupa parfum..Caden !
" Te astept dupa ore in fata apartamentului tău. Baftă la oră, draga mea ! "
Parcă ii si vad zâmbetul ala malefic...Milioane de fluturasi imi apar în stomac. Nu m-am îndrăgostit, nu nu nu nu..mnu cred.